TERBARU :
HOME » , , , » SABUN HERBA RES' JAMU JELITA

SABUN HERBA RES' JAMU JELITA

{[['']]}
Sabun Herba Res2


Harga Pasaran : RM19.90
Harga Kami : RM14.93 sahaja !!
Anda Jimat : RM4.97

Isi Kandungan/Berat :


POSTAGE:
RM7 SEM
RM10 SS

Diluluskan oleh :
Kementerian Kesihatan Malaysia
No. Sijil :
Jamu Jelita Sabun Herba Res' :
NOT151002626K

Sabun Herba Res' merupakan hasil gabungan herba terpilih seperti temulawak, serai wangi, kunyit dan buah pala bagi membantu menyingkirkan kotoran dan cela pada kulit sekaligus membantu menghalus dan menyegarkan kulit di samping mengembalikan keremajaan kulit wajah anda.

KHASIAT SABUN HERBA RES' JAMU JELITA :
✔ Menyingkirkan kotoran dan cela pada wajah
✔ Membantu mencegah serangan kuman yang boleh merosakkan kulit
✔ Membantu mengatasi masalah jerawat, parut, dan bintik-bintik hitam
✔ Mengekalkan kehalusan dan kelembapan kulit
✔ Mengawal kadar minyak yang terhasil pada lapisan kulit
✔ Membantu menegangkan kulit wajah
✔ Membantu menyerlahkan kesegaran dan keremajaan kulit wajah


KANDUNGAN SABUN HERBA RES' JAMU JELITA :
1. Kunyit:
Kunyit bersifat antioksidan dan berupaya mencegah kerosakan sel, melambatkan proses penuaan serta mengurangkan risiko serangan kanser. Ia juga berupaya meningkatkan kecerahan dan ketegangan kulit di samping menghapuskan bintik-bintik hitam pada wajah dan mengatasi masalah kulit dan kegatalan. Selain itu, kunyit turut mempunyai sifat antiseptik yang berperanan mencegah serangan kuman dan menggalakkan penyembuhan luka.

2. Temulawak:
Temulawak yang berasal daripada keluarga halia ini berperanan menyingkirkan toksin, mencegah serangan bakteria yang boleh merosakkan kulit serta merupakan ramuan yang baik bagi membantu mengatasi masalah kulit yang berjerawat.

3. Kayu Manis:
Juga dipanggil Cinnamon, kayu manis sering digunakan dalam perubatan tradisional bagi mengawal kadar gula dalam darah, mengurangkan kadar kolestrol, mengurangkan pembiakan sel kanser, menyeimbangkan kandungan hormon serta membantu mengecutkan jerawat.

4. Akar Wangi:
Akar wangi merupakan antara ramuan semulajadi yang berkesan untuk merawat masalah jerawat pada kulit.

5. Buah Pala:
Nutmeg atau buah pala berupaya mengekalkan kehalusan kulit, menyingkir sel kulit mati serta mengatasi masalah kulit seperti jerawat, parut dan bintik-bintik hitam.

6. Serai Wangi:
Ekstrak serai wangi sering digunakan dalam aromaterapi yang membekalkan manfaat bagi kulit. Ia mampu menyahtoksin dan bersifat antiseptik untuk mencegah jangkitan mikroorganisme seperti bakteria dan kulat yang akan merosakkan kulit selain mengawal minyak pada kulit dan mengekalkan kehalusan dan kelembapan kulit.

7. Kulit Limau:
Bukan sahaja isi limau yang baik untuk kesihatan, malah kulitnya juga mengandungi khasiat dari sumber asid sitrik dan flavonoid yang bersifat antioksidan bagi mencegah kerosakan sel dan melambatkan penuaan kulit, manakala kandungan asid hidroksisinnamik dan phenol di dalam kulit limau membantu mengurangkan risiko serangan kanser kulit. Di samping itu, kulit limau turut berupaya mengatasi masalah jerawat, mengekalkan kehalusan kulit, meningkatkan kecerahan warna kulit, menyingkir sel kulit mati serta menggalakkan pertumbuhan sel kulit yang baru dan sihat agar kulit tampil lebih berseri.

8. Tawas (Alum):
Tawas telah digunakan sejak dahulu lagi bagi membantu membasmi bakteria di samping menegangkan kulit dan mengurangkan kesan kedutan seterusnya menyerlahkan lagi kesegaran dan keremajaan kulit anda.

9. Akar Resdung:
Akar resdung digunakan secara tradisional untuk merawat masalah resdung dengan mengurangkan lendir yang terhasil oleh tubuh dan masalah kegatalan pada muka sekaligus memelihara kesihatan dan kecantikan kulit.

10. Asam Keping:
Turut dipanggil asam gelugur, ia kaya dengan khasiat, asid sitrik, serat, vitamin dan mineral serta bersifat antioksidan untuk meneutralkan kesan radikal bebas seterusnya membantu mencegah kerosakan sel dan melambatkan proses penuaan kulit. Asid askorbik yang terkandung dalam asam keping ini pula berperanan untuk memelihara kulit daripada serangan bakteria.


CARA PENGGUNAAN SABUN HERBA RES' JAMU JELITA :
1- Buihkan Sabun Herba Res2
2- Gosok perlahan-lahan dan ratakan pada wajah
3- Biarkan selama 1-2 minit dan bilas hingga bersih
4- Gunakan setiap pagi, tengahari dan malam


INFO & TESTIMONI SABUN HERBA RES' :
Testimoni Sabun Herba Res' Jamu Jelita


Sabun Herba Res'

Sabun Herba Res'

Kongsi Artikel Ini :
loading...




ENJOY RM7 OFF*

Download Shopee App & use this Referral Code:
BEAUT482

*Min spend RM30
*Valid for first-time in-app purchase only



---------------------------------------------------


HUBUNGI KAMI
011-2409 9343
(( sila klik link di atas ))

Kini di Shopee dan Carousell !! :)


CLOSE ORDER :
HARI BEKERJA :
PosLaju : 10 pagi


 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
COPYRIGHT © 2013. BEAUTY KIOSK - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Modified By BEAUTY KIOSK
Proudly powered by Blogger