TERBARU :
HOME » , , » SERI WAJAH SABUN PENCERAH BERKOLAGEN JAMU JELITA

SERI WAJAH SABUN PENCERAH BERKOLAGEN JAMU JELITA

{[['']]}
Seri Wajah Sabun Pencerah Berkolagen.


Harga Pasaran : RM11.90
Harga Kami : RM8.93 sahaja !!
Anda Jimat : RM2.97

Isi Kandungan/Berat : 6 gram

POSTAGE :
RM7 SEM
RM10 SS




Diluluskan oleh :
Kementerian Kesihatan Malaysia
No. Sijil :
Jamu Jelita Seri Wajah Sabun Pencerah Berkolagen :
NOT130900553K

Seri Wajah Sabun Pencerah Berkolagen diadun menggunakan gabungan herba terpilih bersama kebaikan kolagen marin yang terbukti berkesan seterusnya menjadikan kulit wajah anda kekal awet muda serta tampil lebih cerah dan berseri.

Seri Wajah Sabun Pencerah bukan sahaja bertindak membersihkan kesan mekap dan lebihan minyak pada kulit. Malah, dengan kebaikan dari sumber tumbuhan semulajadi yang menjadi intipati produk ini, ia mampu merawat masalah dan cela yang menjejaskan penampilan seterusnya membantu memelihara kejelitaan dan keremajaan kulit wajah anda.


KEBAIKAN SERI WAJAH SABUN PENCERAH BERKOLAGEN JAMU JELITA :
✔ Membersihkan kulit wajah
✔ Membantu menyingkirkan kesan solekan dan lebihan minyak pada wajah
✔ Membantu mengekalkan kelembapan kulit
✔ Menyingkirkan sel kulit mati
✔ Memelihara kehalusan dan kelembutan kulit
✔ Mengatasi masalah kulit kering dan kasar
✔ Meningkatkan kecerahan kulit
✔ Memelihara keanjalan dan keremajaan kulit
✔ Melindungi kulit daripada kerosakan akibat sinaran cahaya matahari
✔ Mencegah dan memudarkan kesan bintik-bintik hitam, jerawat parut dan kesan cela pada wajah
✔ Melambatkan proses penuaan awal


KANDUNGAN SERI WAJAH SABUN PENCERAH BERKOLAGEN JAMU JELITA:
1. Sodium Palmate:
Sodium palmate terhasil daripada asid lemak dari sumber minyak kelapa sawit. Ia berfungsi sebagai bahan penstabil dan pengemulsi yang berperanan melarutkan ramuan di dalam produk ini bagi menggalakkan fungsi dan keberkesanannya.

2. Sodium Palm Kernelate:
Sodium palm kernelate merupakan garam organik yang terhasil daripada biji kelapa sawit serta berupaya memelihara kelembapan kulit.

3. Kolagen Terhidrolisis:
Gelatin atau kolagen larut air mengandungi asid amino yang telah melalui proses hidrolisis (di mana sebatian ini telah ditambah dengan air) mampu membina dan mengekalkan tisu yang sihat, menyeimbangkan kandungan protein dalam badan serta mengekalkan kelembapan dan kehalusan kulit. Ia bersifat antioksidan dan berupaya memelihara keanjalan dan keremajaan kulit di samping mempercepatkan proses pemulihan luka pada kulit.

4. Thanaka (Limonia Acidissima):
Thanaka murapakan sejenis krim yang dihasilkan daripada kulit, kayu dan akar pokok thanaka (atau belingai) serta sering digunakan oleh wanita Myanmar sebagai ramuan dalam produk kosmetik. Di samping melindungi kulit daripada kerosakan akibat sinaran cahaya matahari, thanaka juga mampu menyejukkan kulit dan bertindak sebagai antikulat untuk menentang serangan mikroorganisme yang boleh merosakkan kulit. Ia juga bersifat antioksidan yang mampu melambatkan proses penuaan kulit di samping membantu meningkatkan kecerahan kulit, menghapuskan kesan jerawat dan mengekalkan kehalusan kulit.

5. Walnut (Juglas Regia):
Walnut kaya dengan vitamin B-kompleks dan E yang bersifat antioksidan bagi membantu mencegah kerosakan sel kulit serta melambatkan proses penuaan, di samping membantu memelihara kelembapan kulit dan menyerlahkan seri kulit dari dalam.

6. Air:
Air merupakan elemen yang penting untuk rawatan kesihatan dan kecantikan kulit. Ia berperanan memelihara kelembapan kulit, mengurangkan masalah jerawat, melambatkan proses penuaan serta menyerlahkan seri dan kesegaran kulit.

7. Butylene Glycol:
Butylene glycol berfungsi sebagai bahan pelarut di dalam produk ini bagi melarutkan ramuan di dalam sesuatu produk sekaligus menggalakkan fungsi setiap ramuan lain.

8. Likuoris (Glycyrrhiza Glabra):
Turut dikenali dengan nama Akar Manis, tumbuhan ini tinggi kandungan antioksidan yang mampu mencegah kerosakan sel dan melambatkan proses penuaan. Di samping berupaya mengatasi masalah kulit dan radang, likuoris juga mampu memudarkan bintik-bintik hitam, parut dan kesan cela serta membantu meningkatkan kecerahan kulit.

9. Mulberi (Morus Alba):
Akar pokok ini bersifat antioksidan yang berfungsi meneutralkan radikal bebas seterusnya mencegah kerosakan kulit dan membantu melambatkan proses penuaan kulit. Di samping itu, ia juga berupaya mengatasi tona kulit yang tidak sekata, meningkatkan kecerahan kulit serta menghapuskan cela pada kulit.

10. Pic (Prunus Presica):
Pic kaya dengan kandungan antioksidan dari sumber nutrien yang terbaik untuk rawatan kecantikan kulit seperti vitamin A dan C. Ia bukan sahaja mampu mengekalkan kelembapan kulit, malah turut berkesan untuk memperbaharui sel kulit agar kulit wajah anda tampil lebih muda dan berseri.

11. Scutellaria Baicalensis:
Akar tumbuhan berbunga ini sering digunakan dalam rawatan tradisional Cina bagi membantu mengatasi masalah kulit. Ia kaya dengan kandungan antioksidan dan antiradang yang bukan sahaja mampu mencegah masalah radang dan kerosakan sel kulit, malah turut berupaya melambatkan proses penuaan. Tumbuhan ini juga mampu mencegah kerosakan kulit akibat pancaran radiasi UV serta mencegah pembentukan melanin yang merupakan sejenis pigmen di bawah lapisan kulit seterusnya membantu mencerahkan kulit serta mengatasi masalah tona kulit yang tidak sekata.

12. Gliserin:
Gliserin merupakan sebatian polyol yang bersifat antikulat serta berupaya mengekalkan kelembapan kulit selain membantu mempercepatkan proses penyembuhan luka pada kulit, mengurangkan kesan lebam dan memperbaiki sel kulit.


CARA PENGGUNAAN SERI WAJAH SABUN PENCERAH BERKOLAGEN JAMU JELITA :
1- Buihkan Seri Wajah Sabun Pencerah Berkolagen.
2- Gosokkannya pada bahagian mukadari dagu ke bahagian dahi.
3- Bilas sehingga bersih.
4- Cuci wajah sebanyak 2 kali sekiranya menggunakan solekan.


INFO & TESTIMONI SERI WAJAH SABUN PENCERAH BERKOLAGEN :
Seri Wajah Sabun Pencerah Berkolagen

Seri Wajah Sabun Pencerah Berkolagen

Seri Wajah Sabun Pencerah Berkolagen

Seri Wajah Sabun Pencerah Berkolagen
Kongsi Artikel Ini :
loading...




ENJOY RM7 OFF*

Download Shopee App & use this Referral Code:
BEAUT482

*Min spend RM30
*Valid for first-time in-app purchase only



---------------------------------------------------


HUBUNGI KAMI
011-2409 9343
(( sila klik link di atas ))

Kini di Shopee dan Carousell !! :)


CLOSE ORDER :
HARI BEKERJA :
PosLaju : 10 pagi


 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
COPYRIGHT © 2013. BEAUTY KIOSK - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Modified By BEAUTY KIOSK
Proudly powered by Blogger