TERBARU :
HOME » , » AL RAZI SET SKINCARE 5 IN 1

AL RAZI SET SKINCARE 5 IN 1

{[['']]}
Al Razi Skincare


Harga Pasaran : RM110.00
Harga Kami : RM90.00 sahaja !!
Anda Jimat : RM20.00

Isi Kandungan/Berat :

POSTAGE:
RM7.20 SEM
RM9.80 SRWK
RM10.50 SBH

DAH TRY MACAM-MACAM SET SKINCARE NAK PUTIH??INGINKAN SET 
SKINCARE PALING BERKESAN??AL RAZI SKINCARE PRODUK YANG 
ANDA CARI-CARI!!!

Al Razi Skincare ialah merupakan produk yang sesuai untuk kulit bermasalah seperti berjerawat dan berminyak.Jangan lupa pakai set skincare Al Razi sebelum keluar rumah. Hanya perlu sapu seluruh muka sahaja, tak perlu pakai bedak, tahan lama dan tak berminyak .Jom cantik seawal 5 hari dengan set skincare Al Razi. Jom dapatkan Al Razi Skincare harga bukan beratus ratus pun .. Harga pun mampu milik.

Al Razi Skincare!! Kulit muka, tekak,tangan pun boleh pakai. Bukan produk zaman mak nenek ye, tapi ramai jugak mak nenek yang nak cuba dengan produk set Al Razi ni.. huhu.So siapa yang masih belum cuba Al Razi Skincare, meh wassap lelaju nak bagi harga terlajak murah.Al Razi Skincare selamat diguna TANPA BAHAN KIMIA,TIADA PENGGELUPASAN,dan yang paling penting LULUS KKM!. 10 kali LEBIH BERKESAN,10 kali LEBIH PUTIH dengan set Al Razi Skincare nie..

Al Razi Skincare baru CERAH BAK KOREA!.Kesan seawal 5 hari je!! Produk  herba terbaikkkk.Tak cuba tak tahu,dah cuba mesti puas hati.Seronok bila pakai Al Razi Skincare nie..nak tahu kenapa???? Sebab bila nak pakai tak perlu nak  tonyoh-tonyoh tau.Sapu lembut-lembut.Tengok-tengok senang jer dia meresap.

Macam sebelum ni gunakan skincare lain tapi rasa susah sangat nak menyerap, kan?.takpe, pakai Al Razi Skincare ni confirm rasa lain.

KELEBIHAN AL RAZI SKINCARE :
✔ Membantu merawat masalah jerawat dan jeragat.
✔ Cepat menyerap ke dalam kulit.
✔ Mudah dan senang dibawa.
✔ Ikut warna kulit kita.
✔ Sesuai dengan semua jenis kulit.
✔ Sesuai dengan semua jenis warna kulit.
✔ Muka semakin glowing dan gebu.
✔ Tidak berminyak.

CARA PENGGUNAAN AL RAZI SKINCARE :
1- Basahkan muka dengan air suam, gosokkan sabun Al-Razi kat tapak tangan sehingga berbuih, sapu secara rata dan lembut ke wajah selama 2-3 minit kemudian bilas dgn air biasa/air sejuk.
2- Cuci muka dengan sabun Al-Razi 2x sehari
3- Siang hari sapukan Day Cream dan diikuti Sunblock.
4- Kemudian malam hari sapukan Night Cream dan Treatment Cream.


TIPS PENJAGAAN KESERIAN KULIT WAJAH YANG SIHAT :
• Kurangkan memakai pencuci muka kerana ia mempunyai bahan kimia yang boleh merosakkan muka anda.
• Jangan campur produk kecantikan sesuka hati kerana bimbang akan campurannya yang akan menyebabkan kerosakan pada wajah.
 • Amalkan campuran serbuk teh dan madu. Buat seperti scrub dan juga boleh disapu pada lengan dan leher.
• Wap panas boleh kecutkan pori-pori kulit dan mengurangkan pengeluaran sebum minyak. Caranya dgn guna daun bunga tahi ayam.
• Masker bedak sejuk dan madu.Campurkan bedak sejuk dan 2 sudu makan madu dan buatkan seperti mask di wajah.Lakukan selama 30 minit sebelum tidur dan bilas dengan air.
• Masker putih telur atau pati timun. Kisar pati timun dan buatkan seperti masker pada muka anda dan biarkan sehingga kering.Kemudian bilas dengan air.
• Minum teh hijau sekali atau dua kali sehari. Teh hijau bagus untuk pengantioksida yang boleh kurangkan jerawat.
 • Gunakan minyak sayuran sebagai pelembap wajah.


INFO & TESTIMONI AL RAZI SKINCARE :
Testimoni Al Razi Skincare

Testimoni Al Razi Skincare

Testimoni Al Razi Skincare


Kongsi Artikel Ini :
loading...


HUBUNGI KAMI
011-2409 9343
(( sila klik link di atas ))

Kini di Shopee dan Carousell !! :)


CLOSE ORDER :
HARI BEKERJA :
PosLaju : 10 pagi
Walk-in : Seri Kembangan, Selangor
-- Isnin - Sabtu (10pg - 6ptg)


HARAP MAAF, MULAI 29/8/2017 TIADA LAGI PERKHIDMATAN COD KERANA TIADA RUNNER. HANYA WALK IN @ POS SAHAJA
----------------------------------------------------------------

PELUANG PEKERJAAN (IKLAN):
• Dispatch Rider - KL Area (RM1.3k - RM1.8k)
• Warehouse assistant cum dispatch - Selangor (RM1.5k - RM2.5k)
Graphic designer - Penang (RM1.8k - RM2.5k)
Website Administrator / Webmaster - KL (RM1.5k - RM4k)
HK / US Travel Website Customer Service Consultant - KL (RM3.5k+)



 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
COPYRIGHT © 2013. BEAUTY KIOSK - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Modified By BEAUTY KIOSK
Proudly powered by Blogger