TERBARU :
HOME » , » HARUM JELITA JAMU JELITA

HARUM JELITA JAMU JELITA

{[['']]}
Harum Jelita Jamu Jelita


Harga Pasaran : RM18.90
Harga Kami : RM14.18 sahaja !!
Anda Jimat : RM4.72

Isi Kandungan/Berat : 120ml

POSTAGE :
RM7 SEM
RM10 SS


Diluluskan oleh :
Kementerian Kesihatan Malaysia
No. Sijil :
JAMU JELITA Harum Jelita + Collagen & Glutathione (Pembersih Keintiman Wanita Berherba) :
NOT150503091K

Harum Jelita menghimpunkan jamu tradisional yang mempunyai khasiat yang tinggi seperti Kacip Fatimah, Pegaga, Asam Gelugur, Akar Serapat, Manjakani, Sireh dan Aloe Vera. Ia diadun dalam bentuk cecair untuk memelihara bahagian intim kaum wanita agar ia menjadi lebih segar dan sihat.


KHASIAT & KELEBIHAN HARUM JELITA JAMU JELITA :
✔ Membersih dan melindung alat sulit wanita daripada sebarang jangkitan kuman
✔ Mengatasi masalah bau, keputihan dan kegatalan.
✔ Memelihara kecantikan, menggebu, mencerah, melembap bahagian sekitarnya.
✔ Menyegar dan menyihatkan bahagian intim wanita sepanjang hari.


KANDUNGAN HARUM JELITA JAMU JELITA :
1. Air suling :
Air suling yang digunakan dalam Harum Jelita berperanan penting dalam membantu tubuh dalam proses pembaikpulihan kulit sekaligus melembut dan melembapkan kulit tubuh. Ia juga bertindak sebagai anti-oksida yang berfungsi untuk mencegah daripada penyakit.

2. Garam :
Garam berperanan sebagai anti bakteria di mana ia mencegah pembiakan bakteria pada bahagian tubuh.

3. Glycerin :
Glycerine berupaya untuk mengekalkan kelembapan kulit. Selain itu, ia juga berperanan untuk mempercepatkan proses penyembuhan, mengurangkan kesan lebam dan memperbaiki semula sel-sel kulit.

4. Daun pudina :
Daun pudina merupakan ramuan penting untuk mengatasi masalah kegatalan kulit mahupun masalah lain seperti kulit terbakar dan kusam. Sifatnya yang nyaman dan menenangkan penting dalam menyejukkan kulit. Ia juga berfungsi dalam penghapusan toksin dari tubuh badan.

5. Aloe Vera :
Tumbuhan yang berasaskan gel ini terbukti mempunyai banyak kegunaan dan khasiat untuk tujuan kesihatan dan kecantikan. Juga dikenali dengan nama Lidah Buaya, ia mampu merawat masalah kulit dan memudarkan parut yang masih baru, di samping melembap dan menyegarkan kulit,. Ia juga mampu melegakan rasa sakit, gatal dan mengurangkan pendarahan, mempercepatkan proses penyembuhan, serta merawat kulit yang kering dan rosak.

6. Manjakani :
Manjakani yang bersifat astringen, berperanan penting untuk membasmi bakteria dan kuman yang mencetuskan bau kurang enak pada faraj.

7. Akar Serapat :
Akar Serapat berupaya memperbaiki dan menegangkan tisu faraj selain membantu menghaluskan kulit.

8. Kacip Fatimah :
Kacip Fatimah atau nama saintifiknya Labisa pumila terbukti dapat mengatasi masalah keputihan di samping melancarkan perjalanan dan kitaran haid wanita. Ia juga mampu menyegarkan bahagian intim wanita selain mencegah dari penyakit.

9. Sireh :
Sireh sering digunakan dalam perubatan tradisional untuk mengatasi masalah keputihan di samping menghilangkan bau yang tidak enak pada bahagian intin wanita. Sireh yang juga dikenali dengan nama saintifiknya, Piper betle juga mampu mengatasi masalah kegatalan pada kulit.

10. Pegaga :
Daun yang berbentuk ginjal ini juga dikenali dengan nama saintifiknya, Centella asiatica berfungsi untuk merawat masalah keputihan yang dialami oleh kaum wanita, selain mempercepatkan proses penyembuhan luka pada kulit.

11. Asam Gelugur :
Asid askorbik yang terkandung dalam asam gelugur ini berperanan untuk membasmi bakteria pada tubuh.

12. Kolagen :
Kolagen mempunyai pelbagai khasiat dan sering digunakan dalam produk kesihatan dan kecantikan. Ia berupaya melembutkan kulit, mengukuh dan meningkatkan keanjalan kulit di samping mempercepatkan proses pemulihan pada kulit yang terluka.

13. Vitamin C :
Vitamin C merupakan sebatian yang penting untuk menyeri dan menyihatkan kulit. Ia juga mampu merawat jangkitan kuman pada faraj yang boleh mengakibatkan keputihan dan menghasilkan bau yang tidak enak. Vitamin C juga bertindak sebagai anti-oksida untuk mencegah penyakit selain mengurangkan kesan radikal bebas yang disebabkan oleh pendedahan terhadap bahan kimia yang merbahaya.

14. Vitamin E :
Bahan anti-oksida ini berperanan penting bagi kesihatan kulit, iaitu dengan menjaga, meningkatkan keanjalan dan kelembapan kulit, mencegah proses penuaan, melindungi kulit dari kerosakan akibat sinaran sinar ultraviolet, serta mempercepat proses penyembuhan luka.

15. Licorice :
Turut dikenali dengan nama Akar Manis, ia berupaya membasmi pelbagai jenis jangkitan virus pada tubuh. Rasa licorice yang manis amat berguna untuk menghilangkan bau-bau yang tidak sedap dalam ubat-ubatan.

16. Glutathione :
Sejenis asid amino yang juga dipanggil Gluta ini berperanan sebagai anti-oksida yang paling berkesan untuk mencantikkan kulit. Ia terbukti dapat mengatasi penyakit kulit kemerah-merahan, kulit bersisik (psoriasis), kulit kering (neurodermatitis), dan menyembuhkan luka pada kulit. Di samping itu, ia mampu meneutralkan radikal bebas, memulihkan sel rosak, menyahtoksin dan juga meningkatkan prestasi antioksida yang lain.

17. Cocoamidopropylamine Oxide :
Ramuan ini terhasil daripada minyak sayuran yang diekstrak daripada isirung kelapa yang membantu dua bahan yang biasanya tidak bercampur untuk menjadi dibubarkan atau tersebar dalam satu sama lain. Ia juga dikenali sebagai ejen permukaan aktif.


CARA PENGGUNAAN PEMBERSIH WANITA HARUM JELITA :
1- Goncang botol Harum Jelita sebelum menggunakannya.
2- Buihkan dengan pekat lalu sapu dan ratakan pada bahagian faraj.
3- Bilas sehingga bersih.


INFO & TESTIMONI PEMBERSIH WANITA HARUM JELITA :
Harum Jelita Jamu Jelita

Harum Jelita Jamu Jelita

Harum Jelita Jamu Jelita

Harum Jelita Jamu Jelita

Harum Jelita Jamu Jelita


Kongsi Artikel Ini :
loading...




ENJOY RM7 OFF*

Download Shopee App & use this Referral Code:
BEAUT482

*Min spend RM30
*Valid for first-time in-app purchase only



---------------------------------------------------


HUBUNGI KAMI
011-2409 9343
(( sila klik link di atas ))

Kini di Shopee dan Carousell !! :)


CLOSE ORDER :
HARI BEKERJA :
PosLaju : 10 pagi


 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
COPYRIGHT © 2013. BEAUTY KIOSK - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Modified By BEAUTY KIOSK
Proudly powered by Blogger