TERBARU :
Produk Terbaru

PEWIIT SOAP

Pewiit Soap


HargaPasaran : RM45.00
Harga Kami : RM39.00 sahaja !!
Anda Jimat : RM6.00


Isi Kandungan/Berat :

POSTAGE:
RM7.20 SEM
RM9.80 SRWK
RM10.50 SBH

* HARGA BERKUATKUASA 20/4/2017 *



Diluluskan oleh :
Kementerian Kesihatan Malaysia
No. Sijil :
PEWIIT SOAP :
NOT150703927K

Sabun Pewiit dirumus khas 100% herba semula jadi iaitu formulasi bunga cengkih, kayu manis, kolagen dan vitamin C. Selamat digunakan dan bebas dari bahan kimia berbahaya. Paling penting, ianya lulus KKM.

MANFAAT SABUN PEWIIT UNTUK ANDA :
Sabun Pewiit, insya Allah, berkesan membantu anda:
✔ SUPAYA wajah anda bebas dari masalah JERAWAT yang TERUK.
✔ SUPAYA wajah lebih licin. Dan Muka dah tak berminyak.
✔ SUPAYA menghilangkan parut jerawat yang dah bertahun-tahun ada di muka.
✔ SUPAYA Muka lebih Putih dan berseri

Jom Nyahkan MASALAH JERAWAT dengan SABUN PEWITT

Dalam masa sebulan jer, jerawat2 pasir yg slama ni bertapak kat muka, hilang....sebelum ni dh abis duit bratus beli produk,tapi still x hilang...tp bila guna sabun ni jer,dh hilang jerawat2....kulit pun makin cerah…

KELEBIHAN SABUN PEWIIT :
✔ Menghilangkan jerawat batu
✔ Menghilangkan parut jerawat
✔ Menghilangkan kesan jerawat
✔ Memutihkan
✔ Mengecilkan pori-pori kulit
✔ Menyihatkan kulit (vitamin-c)
✔ Menyegar kulit muka .
✔ Mengawal minyak berlebihan
✔ Mengekalkan kelembapan kulit
✔ Menigkatkan keanjalan kulit ( org berusia )
✔ Kulit lebih licin , cerah dan berseri-seri
✔ Membuang toksin pada wajah
✔ Mengahalang blackhead dan whitehead


KANDUNGAN SABUN PEWITT :
1. Ekstrak bunga cengkih selepas hujan
Membantu menghilangkan jerawat dan jerawat batu

2. Ekstrak kulit kayu manis turun-temurun tok
Membantu menghilangkan parut jerawat dan jerawat

3. Ekstrak collagen
Mencantikkan kulit dan mencerahkan kulit serta merawat kulit mati dan memulihkan kulit dari kesan parut jerawat .

4. Vitamin C
Menyegarkan kulit dan merawat parut jerawat dan juga lekuk2 jerawat ..

{ semua extract halal }
{ home made }


CADANGAN PENGGUNAAN SABUN PEWIIT :
1- Sangat Mudah
2- Hanya cuci muka pagi, tengahari dan malam (sebelum tidur)


TESTIMONI SABUN PEWIIT :
Testimoni Sabun Pewiit

Testimoni Sabun Pewiit

Testimoni Sabun Pewiit


Testimoni Sabun Pewiit

{[['']]}

JAMU RATU DARA 60 KAPSUL

jamu Ratu Dara

Harga Pasaran : RM35.00
Harga Kami : RM32.00 sahaja !!
Anda Jimat : RM3.00

Isi Kandungan/Berat : 60 kapsul

POSTAGE :
RM7.20 SEM
RM9.80 SRWK
RM10.50 SBH

* HARGA BERKUATKUASA 20/4/2017 *


Diluluskan oleh :
Kementerian Kesihatan Malaysia
No. Sijil : MAL09032148T

ADAKAH ANDA :
✘ Selalu rasa rendah diri dengan suami sebab prestasi anda tak hebat macam dulu?
✘ Kurang keyakinan dalam tak dapat memberikan servis terbaik untuk suami macam dulu-dulu?
✘ Asyik rasa tak selesa sebab keputihan melampau?
✘ Sering lesu dan lemah urat badan?
✘ Kulit kusam je dan tak ada langsung?

Jika anda tergolong dalam golongan di atas, kami ada jawapannya.. Jamu ini 100% diperbuat dari herba dan rempah ratus. Boleh mengatasi pelbagai masalah yang dialami oleh wanita. Untuk mendapatkan hasil yang menakjubkan, Jamu Ratu Dara perlu diamalkan secara konsisten. Hasilnya akan terpancar pada wajah dan tubuh badan anda terasa lebih segar dan sihat sentiasa.. Insyallah…


KHASIAT JAMU RATU DARA :
✔ Sangat berkesan untuk merapatkan serta memantapkan lagi vagina. Mcm anak dara balik tau!
✔ Sangat berkesan memulihkan masalah keputihan, kegatalan dan bau-bau yang kurang enak di miss-V anda
✔ Menambahkan tenaga dan melancarkan perjalanan darah.
✔ Merawat keletihan dan tidak bermaya. (Letih-letih badan tu elok la makan..)
✔ Melawaskan pembuangan air besar dan kecil.
✔ Memulih otot dalaman faraj. Sangat sesuai untuk wanita lepas bersalin.
✔ Membantu mengurangkan berat badan jika di amalkan secara konsisten.
✔ Awet muda. Boleh menghaluskan dan mencantikkan kulit (Muke jadi merah2 berseri)


SARANAN PENGGUNAAN JAMU RATU DARA :
UNTUK YANG SUDAH BERKAHWIN :
1- Makan 2 kapsul pagi (selepas sarapan) & 2 kapsul sebelah malam untuk 1 minggu yang pertama.
2- Minggu ke-2 dan seterusnya, makan 2 kapsul sekali mkn setiap hari sehingga datang bulan.
3- Datang bulan (Haid) perlu hentikan pengambilan Jamu Ratu Dara (JRD).
4- Selepas habis Haid, ulangi langkah2 diatas kembali.

* Pada bila-bila masa sahaja, anda boleh menambah dos kepada maksima 4 kapsul sehari sekiranya anda perlukan ekstra tenaga, ekstra rapat, alami keputihan yg ekstra & perlukan ekstra khasiat-khasiat lain di dalam JRD. Badan anda, hanya anda yg tahu.


UNTUK YANG BELUM BERKAHWIN (ANAK DARA / GADIS) :
1- Makan 1 kapsul pagi (selepas sarapan) & 1 kapsul sebelah malam utk 1 mggu yg pertama.
2- Minggu ke-2 dan seterusnya, makan 1 kapsul sekali mkn setiap hari sehingga datang bulan.
3-. Datang bulan (Haid) perlu hentikan pengambilan JRD.
4- Selepas habis Haid, ulangi langkah2 di atas kembali.

* Pada bila-bila masa sahaja, anda boleh menambah dos kepada maksima 4 kapsul sehari sekiranya anda perlukan ekstra tenaga, ekstra rapat, alami keputihan yg ekstra & perlukan ekstra khasiat-khasiat lain di dalam Jamu Ratu Dara. Badan anda, hanya anda yg tahu :)


UNTUK IBU MENYUSU :
1- Makan 1 biji kapsul selepas makan, selama 3 hari berturut-turut untuk lihat keserasian bayi terhadap herba Jamu Ratu Dara.
2- Jika bayi anda tidak meragam atau cirit-birit, boleh teruskan pengambilan ke 2 biji kapsul sehari.
3- Jika bayi anda tidak serasi, sila kurangkan dos ke 1 biji kapsul sehari semula.

** Kebanyakan ibu menyusu yang mengikuti aturan di atas, lazimnya tiada sebarang masalah yang dihadapi oleh bayi mereka, malah diperakui dapat membantu membanyakkan air susu ibu.


UNTUK PESAKIT DARAH TINGGI/DIABETES :
1- Makan 1 biji kapsul selepas makan, selama 3 hari berturut-turut untuk lihat keserasian badan anda terhadap herba Jamu Ratu Dara.
2- Jika badan anda tidak menunjukan sebarang alahan, boleh tambahkan dos kepada 2 biji kapsul setiap hari. Dos maksima untuk anda adalah 2 biji kapsul setiap hari sahaja.


NOTA KAKI :
✔ Anak dara pun boleh makan Jamu Ratu Dara ni untuk penjagaan awal..Tak rugi apa pun malah boleh menjaga kewanitaan kita ni dari anak dara lagi

Tidak di benarkan diambil oleh wanita mengandung.

✔ Jika menyusu bayi, boleh amalkan makan 1 biji ke 2 biji sehari. Mulakan dengan dos yg rendah untuk lihat keserasian bayi iaitu 1 biji sehari. Bila badan boleh terima, boleh makan 2 biji sehari. Jika bayi tidak serasi di sarankan berhenti dulu. InsyaAllah boleh banyakkan air susu ibu. Kebanyakkan ibu menyusu bayi mengikut aturan makan yg di sarankan tiada masalah.

✔ Boleh makan jika ada penyakit darah tinggi, tetapi harus mulakan dgn dos yg rendah iaitu 1 biji sehari. Bila badan boleh terima, boleh makan 2 biji sehari. Maksimum 2 biji untuk pesakit darah tinggi.

✔ Pastikan anda banyak minum air untuk kesan yang lebih baik.

✔ Lihat tahap penerimaan bdn anda. Badan anda, anda sahaja yang tahu. ;)

✔Ini adalah persediaan herba tradisional yg terpilih.


SOAL JAWAB MENGENAI JAMU RATU DARA :
Jika anda mengalami pening2, mengantuk, rasa mual, payudara dan ari-ari rasa berdenyut, keluar keputihan yg banyak pada awal pengambilan, itu adalah normal dan merupakan tindak balas dari herba dalam Jamu Ratu Dara (JRD). Segala tindak balas adalah bergantung kepada antibodi dan ketahanan badan masing-masing. Setiap tindakbalas ini juga berbeza diantara setiap individu. Tindakbalas ini hanyalah sementara dan akan hilang dalam masa dua atau tiga hari selepas mengamalkannya. Antaranya :

PENING KEPALA
Pening kepala terjadi disebabkan oleh metabolisme di dalam badan yang rendah dan proses ini membantu meningkatkatkan kembali metabolisme badan.Untuk mengatasi masalah tersebut minum banyak air kosong .Sekurang-kurangnya 8 gelas satu hari. Lagi banyak lagi bagus...

MENGANTUK @ PENAT DI PERINGKAT AWAL PENGAMBILAN JRD
Itu adalah tindak-balas pemulihan dan berlaku hanya sementara sahaja. Itu adalah tanda banyak toksin didalam badan. Ini kerana tahap kolesterol di dalam badan terlalu tinggi dan toksin yg banyak di dalam badan. Proses penurunan kolesterol dan penyingkiran toksin akan menyebabkan tindak balas ini berlaku untuk beberapa hari sahaja. Insya'Allah anda akan kembali normal dan segar selepas itu.

KELUAR KEPUTIHAN YANG BANYAK
Itu adalah normal. Teruskan makan Jamu Ratu Dara. Ianya adalah sebahagian dari proses pemulihan. Selepas seminggu (mungkin lebih lama) keadaan akan pulih seperti biasa bergantung kepada tahap dan serius mana keputihan yang dialami oleh individu tersebut.( Tempoh yang diambil untuk menghilangkan keputihan iniadalah berbeza bagi setiap individu). Pengambilan yang konsisten akan dapat menghilangkan terus keputihan dan juga bau yang tidak menyenangkan.

SAKIT @ RASA BERDENYUT DI BAHAGIAN ARI-ARI :
Sakit ari-ari tersebut cuma sementara kerana dalam proses membaik pulih kan rahim tersebut. Ini adalah kerana rahim anda tidak berapa sihat. Jika rahim tidak sihat, muka pun kurang berseri.


SOALAN LAZIM PENGGUNA JAMU RATU DARA :
S : Semasa pengambilan Jamu Ratu Dara, bolehkah seseorang itu mengambil makanan tambahan, vitamin, pil perancang atau lain-lain supplement?
J : Jamu Ratu Dara diperbuat 100% daripada herba-herba terpilih yang berkhasiat dalam proses penyembuhan dan kesegaran tubuh badan.Tiada sebarang masalah tetapi di nasihatkan untuk menjarakkan masa pengambilan antara ubat-ubatan lain itu sekurang-kurangnya 2 jam - 4 jam.

S : Siapakah yang tidak boleh makan dan mengamalkan Jamu Ratu Dara ini?
J : Mereka yang sedang menyusu bayi, sedang datang bulan dan mereka yang menghidap darah tinggi tidak digalakkan.

S: Adakah boleh mengamalkan Jamu Ratu Dara selepas bersalin / melahirkan?
J : Bagi orang yang baru melahirkan anak, boleh mengambil JRD pada hari ke-20 dalam pantang. JRD dapat mengembalikan tenaga, menegangkan otot-otot yang kecut, menyembuh luka bersalin, memulih dan menyempitkan lagi faraj dan boleh mengecutkan rahim.
**Namun jika menyusu badan, tidak di galakkan / bergantung pada bayi. Mulakan dengan dos yg sedikit iaitu sebiji sehari. Jika bayi tidak serasi, berhenti.

S : Jamu Ratu Dara panas tak? Boleh membantu mendapatkan zuriat?
J : Jamu Ratu Dara tidak panas. Insya-Allah boleh membantu menyuburkan rahim dan membantu untuk menambahkan kesempurnaan hubungan suami isteri..

S : Bolehkah amalkan Jamu Ratu Dara jika saya masih menyusukan bayi?
J : Kami tidak mengalakkan pengambilan JRD semasa tempoh menyusu bayi. (Tetapi jika anda ingin mencuba juga, mulakan dengan dos yang sedikit. Sebiji sehari, dan lihat tindak-balas bayi. Jika bayi anda tidak serasi anda dinasihatkan berhenti)

S : Adakah Jamu Ratu Dara boleh membantu melancarkan sistem kitaran haid yang tidak teratur?
J : Salah satu khasiat Jamu Ratu Dara adalah membetulkan sistem kitaran haid bagi yang mengalami masalah haid tidak teratur. Alhamdullillah ramai yg telah dapat mengatasinya.

S : Mengapa setelah mengambil Jamu Ratu Dara, darah haid saya keluar dengan banyak dari biasa?
J : Itu adalah tindak-balas positif kerana ia melancarkan pengaliran darah haid anda. Darah haid memang perlu di keluarkan dengan kadar yang sepatut nya agar tidak tertinggal didalam rahim. Jika haid tidak lawas dan keluar sedikit sahaja di khuatiri kelak akan menimbulkan masalah rahim dimasa akan datang.

S : Adakah anak dara yang belum berkahwin boleh ke mengamalkan Jamu Ratu Dara?
J : Boleh. Jika anak dara dan belum berkahwin, memadai dengan sebiji ke dua biji sehari sahaja. (Pengambilan jamu perlu di amalkan secara berpanjangan. Bermula dari anak dara sehinggalah melangkah ke fasa perkahwinan dan seterusnya memasuki alam keluarga dan bekeluarga)

S:Adakah Jamu Ratu Dara boleh menguruskan badan?
J : Jamu Ratu Dara BUKAN produk utk menguruskan badan. Ia merupakan produk herba yang khusus utk kesihatan dalaman wanita. Tetapi JRD sangat berkesan untuk melawaskan pembuangan. Sedikit sebanyak mungkin boleh membantu untuk mengurangkan berat badan. Kurangkan makanan berminyak dan berlemak. Wajibkan pengambilan 8 gelas air atau lebih dalam sehari.

S : Sejauh mana Jamu Ratu Dara boleh membantu hubungan intim suami isteri?
J : Ini adalah terbukti dan telah ramai yang berpuas hati. Para isteri yang mempunyai masalah semasa melakukan hubungan intim pasti akan dapat menghangatkan kembali hubungan bersama suami.
**Tips – Amalkan memakan JRD 2 biji pagi dan 2 biji malam. Cuti dari bersama suami selama 3-5 hari. Selepas tempoh bercuti dan berpantang selama 3-5hari itu, cuba bersama dengan suami anda. Pasti akan rasa perbezaanya! Hangat seperti malam pertama.. Suami anda pasti tersenyum..


PERINGATAN !!
Tindak-balas dan testimoni adalah berbeza-beza mengikut individu dan keserasian badan masing-masing. Jika anda tidak biasa / tidak pernah makan jamu, mulakan dgn dos yang sedikit dahulu supaya badan anda tidak terkejut dengan tindak balas herba ini. Badan anda, anda yang tahu.. ;)


INFO & TESTIMONI JAMU RATU DARA :
Jamu Ratu Dara

Jamu Ratu Dara



jamu Ratu Dara

Testimoni Jamu Ratu Dara

Testimoni Jamu Ratu Dara


Testimoni Jamu Ratu Dara

Testimoni Jamu Ratu Dara

  
{[['']]}

SET BERSALIN LENGKAP SELAPAN AIR MANCUR

Set Bersalin Lengkap Air Mancur


Harga Pasaran : RM80.00
Harga Kami : RM70.00 sahaja !!
Anda Jimat : RM10.00

Isi Kandungan/Berat :

POSTAGE:
RM8.50 SEM
RM11.80 SRWK
RM13.10 SBH

* HARGA BERKUATKUASA 26/3/2017 *

SET BERSALIN LENGKAP SELAPAN AIR MANCUR MENGANDUNGI :
1. Jamu Bersalin 1
Dimakan mulai hari ke 4 sampai hari ke 8 sehabis bersalin.

2. Pil Jamu Bersalin 2
Diminum mulai hari ke 9 sampai hari ke 28 sehabis bersalin

3. Pil Jamu Bersalin 3
Diminum mulai hari ke 29 sampai hari ke 38 sehabis bersalin.

4. Tapel
Dihancurkan dengan air suam dan boleh ditambahkan Minyak Telon. Sapukan pada perut dan lakukan setiap pagi dan petang. Disarankan memakai bengkung/korset pada waktu pemakaian tapel ini selama 30 hari bagi mempercepatkan kecutan bahagian perut dan kembali sihat dan langsing.

5. Pilis
Dihancurkan dengan air suam dan sapukan pada dahi dan lakukan setiap pagi dan petang hari.

6. Bedak Dingin
Dihancurkan dengan air sejuk atau air mawar. Oleskan pada wajah/kulit. Lakukan pagi dan petang.

7. Minyak Telon - (2 botol)
Disapu pada dada, perut, punggung dan telapak kaki baby, terutama sehabis mandi

8. Param Beras Kencur
Dihancurkan dengan air sejuk secukupnya dan lumurkan pada diseluruh tubuh. Lakukan setiap pagi dan petang.


INFO SET BERSALIN LENGKAP AIR MANCUR :


{[['']]}

RATU MIRIFICA PLUS 60 KAPSUL

Ratu Mirifica Plus

Harga Pasaran : RM50.00
Harga Kami : RM44.00 sahaja !!
Anda Jimat : RM6.00

Isi Kandungan/Berat : 60 kapsul

POSTAGE :
RM7.20 SEM
RM9.80 SRWK
RM10.50 SBH

* HARGA BERKUATKUASA 20 APRIL 2017 *

Diluluskan oleh :
Kementerian Kesihatan Malaysia
No. Sijil : MAL10100100TC

Ratu Mirifica Plus (RMP) dirumus khusus dari herba Pueraria Mirifica besama gabungan herba lain seperti Fructus Terminalia Chebula,Rhizoma Curcuma Longa, Elephantopus Scaber, Labisa Pumila, dan Andrographis Paniculata. Dari segi saintifik, Pueraria Mirifica mempunyai kesan estrogen yang sangat kuat dan ianya digunakan sebagai suplemen anti-penuaan.

KELEBIHAN & KHASIAT RATU MIRIFICA PLUS :
KULIT & KUKU
✔ Menegangkan dan menghaluskan struktur kulit
✔ Mengurangkan garis-garis halus
✔ Mencerahkan kulit dari dalam dan meratakan warna kulit
✔ Menyihatkan kulit yang tidak bermaya agar kembali berseri
✔ Menghaluskan liang roma dan mengurangkan minyak
✔ Melembutkan kulit
✔ Kulit kurang kasar dan kering
✔ Merawat jerawat dari dalam
✔ Mencegah pertumbuhan jerawat muka dan badan
✔ Mencerahkan dan menghilangkan lebam bawah mata
✔ Melambatkan proses penuaan secara berkesan
✔ Mencegah kuku dari menjadi lemah dan rapuh
✔ Menguatkan kuku agar tidak mudah merekah dan menyerpih
✔ Meningkatkan dan menggalakkan pertumbuhan kuku yang lebih sihat
✔ Kuku akan kelihatan lebih bersinar dan tidak pucat

RAMBUT
✔ Mencegah rambut dari menjadi lemah, tidak terurus dan tidak bermaya
✔ Mengawal rambut dari menjadi rapuh dan bercabang
✔ Menggalakkan pertumbuhan rambut baru
✔ Mengawal keguguran rambut
✔ Melambatkan penuaan rambut dan mengawal rambut dari beruban
✔ Menjadikan rambut lebih sihat, bersinar, beralun dan hitam berkilat

BADAN
✔ Melangsingkan badan dengan peningkatan jisim badan tanpa lemak
✔ Membentuk dan merampingkan badan tanpa bonjolan lemak yang hodoh
✔ Mencantikkan badan anda tanpa geleber yang memalukan

PAYUDARA & PUNGGUNG
✔ Mengangkat dan menganjalkan kembali payudara dan punggung yang mengendur
✔ Memantapkan lagi bentuk menjadikan ia lebih padat
✔ Membesarkan kembali payudara yang mengalami pertumbuhan yang terbantut
✔ Menegangkan dan menstabilkan kedudukan payudara
✔ Menjadikan payudara dan punggung anda lebih menyerlah dengan lurah yang ketara
✔ Mencerahkan puting dan menghilangkan kedutan di sekitar payudara
✔ Mengekalkan kecantikan payudara yang sedia besar tanpa membesarkannya lagi, sebaliknya payudara akan kelihatan lebih tegang, juga sesuai kepada mereka yang telah menjalani pembedahan membuang ovari.

RAHIM DAN VAGINA
✔ Mengangkat dan menegangkan kembali rahim pada bentuk asal
✔ Merawat masalah-masalah yang berkaitan dengan rahim
✔ Merawat keputihan dan masalah haid yang tidak teratur
✔ Melembapkan jalanan di dalam vagina tanpa merengsakan
✔ Menghalang jangkitan pada vagina dan pundi (bladder)
✔ Menjadikan dinding dan pintu vagina anda lebih elastik dan ketat semulajadi
✔ Menambah dan mengaktifkan cairan semulajadi di dalam faraj

KESIHATAN
✔ Menambahkan kesegaran, tenaga dan meingkatkan kadar libido (ketahanan)
✔ Mencegah dan mengurangkan penyakit migrain
✔ Membantu mengurangkan risiko penyakit jantung, arteriosclerosis, sesudah menopos dan osteophorosis
✔ Mengurangkan penyakit diabetis dan tekanan darah tinggi
✔ Mengurangkan penyakit yang berkaitan dengan mata seperti katarak, kornea, rabun jauh dan lain-lain
✔ Menghalang mood swing akibat kekurangan estrogen dalam tubuh


CARA PENGAMBILAN RATU MIRIFICA PLUS :
Cadangan dos : 2 biji sehari (sebelum tidur)
Dos pengambilan : Makan 2 biji pada sebelah malam sebelum tidur.

1- Pastikan minum banyak air
2- Jarakkan masa pengambilan antara Ratu Mirifica Plus dengan ubatan / suplemen / vitamin lain sekurang-kurangnya 2-4 jam antara satu dengan lain.
3- Jika ingin “maintain” sahaja selepas mendapat apa yang di ingini, anda boleh mengambil dos mengambilan 1 biji sahaja sehari.


LARANGAN :
1. Ibu menyusu, ibu mengandung, wanita sedang haid dan wanita yang mempunyai sejarah cyst dan kanser DILARANG makan Ratu Mirifica Plus.
2. Wanita yang berumur kurang dari 20 tahun TIDAK DI ENARKAN mengambil Ratu Mirifica Plus kerana hormon belum berkembang sepenuhnya.


SOAL JAWAB MENGENAI RATU MIRIFICA PLUS :

S: Siapakah yang boleh mengambil Ratu Mirifica Plus?
J : Wanita yang telah melebihi umur 20 tahun, wanita yang mempunyai payudara dan punggung kecil, kendur dan leper, wanita mengalami simpton pra-menopos, sudah menopos, wanita yang mempunyai ketidak-stabilan hormon serta wanita yang mementingkan kecantikan dan kesihatan.

S: Kenapa bila ambil Ratu Mirifica Plus (RMP) saya rasa berdenyut-denyut di bahagian payudara, punggung dan ari-ari?
J : Itu adalah normal dan merupakan tindak balas dari herba dalam Ratu Mirifica Plus (RMP) Segala tindak balas adalah bergantung kepada antibodi dan ketahanan badan masing-masing. Setiap tindakbalas ini juga berbeza diantara setiap individu. Tindakbalas ini hanyalah sementara dan akan hilang nanti. Bykkan minum air. Fikir positif untuk hasil positif.

S: Ibu menyusu boleh tak makan Ratu Mirifica Plus?
J: Tidak boleh. Boleh makan bila tempoh menyusu berakhir nanti

S : Siapakah yang DILARANG mengambil Ratu Mirifica Plus?
J : Ibu menyusu, ibu mengandung, wanita sedang haid dan wanita yang mempunyai sejarah cyst dan kanser DILARANG makan Ratu Mirifica Plus. Wanita yang berumur kurang dari 20 tahun TIDAK DIBENARKAN mengambil Ratu Mirifica Plus kerana hormon belum berkembang sepenuhnya.

S: Jika saya mengambil pil perancang, bolehkan saya mengamalkan Ratu Mirifica Plus?
J : Boleh. Makan seperti biasa dan jarakkan masa pengambilan antara satu dengan lain sekurang-kurangnya 2-4 jam. Pil perancang selalunya makan malam sebelum tidur, anda boleh ambil Ratu Mirifica Plus di waktu lain.

S : Bolehkah makan Ratu Mirifica Plus semasa haid?
J : Tidak boleh. Semasa haid, haruslah hentikan pengambilan Ratu Mirifica Plus. Boleh sambung makan Ratu Mirifica Plus selepas habis period.

S: Bolehkah Ratu Mirifica Plus mengatasi masalah rambut saya yang gugur dan nampak tidak bermaya serta masalah kuku saya nampak pucat dan senang rapuh ?
J: Boleh. Amalkan makan Ratu Mirifica Plus dengan konsisten untuk penghasilan rambut yang sihat dan ia juga akan membantu menghasilkan kuku sihat, nanti kuku juga akan nampak merah dan tidak pucat lagi.

S: Semasa mengambil Ratu Mirifica Plus, bolehkah saya mengambil ubatan hospital / vitamin / suplimen dari produk lain?
J : Boleh tetapi perlu di jarakkan masa pengambilan antara satu dengan lain sekurang-kurangnya 2-4 jam antara satu dengan lain. Minum banyak air untuk hasil yang lebih baik. § Tetapi jika produk lain itu juga mengandungi herba mirifica juga, anda hendaklah memilih mana-mana salah satu yang serasi dengan badan. Disarankan, jangan makan kedua-duanya dalam masa yang sama.

S: Berapa lama kesan untuk payudara dan punggung akan di rasai?
J : Kesan dan tindak balas adalah berbeza-beza antara satu dgn lain dan ia bergantung pada badan masing-masing. Apa yang perlu, makan dengan konsisten untuk hasil yang positif dan dalam masa seawal 7 hari akan rasai perubahannya.

S: Adakah Ratu Mirifica Plus boleh membantu masalah kulit kering, nampak bersisik dan berkedut?
J : Sudah tentu. Jika anda makan dengan konsisten, beri badan masa untuk serasi dan anda akan dapati kulit anda akan mula lembab. Bila tiada lagi kulit kering, kulit anda akan nampak lebih anjal, tegang dan gebu.
 
S : Saya mempunyai masalah dingin bersama suami dan kurangnya keinginan untuk melakukan hubungan intim, bolehkah Ratu Mirifica Plus membantu saya?
J: Herba yang terkandung di dalam Ratu Mirifica Plus ini akan membantu memulihkan masalah tersebut. Makan konsisten kerana Ratu Mirifica Plus ini akan membantu merapatkan vagina, membantu memulihkan masalah kekeringan di bahagian intim dan menambahkan keinginan bersama suami.
   ** Sangat digalakan minum air masak yang lebih semasa pengambilan Ratu Mirifica Plus untuk hasil yang lebih baik. :)


INFO & TESTIMONI RATU MIRIFICA PLUS :
Testimoni Ratu Mirifica Plus

Testimoni Ratu Mirifica Plus

Testimoni Ratu Mirifica Plus




{[['']]}

MISS-V FEMININE WASH JAMU SUSUK DARA

Miss V Feminine Wash JSD


Harga Pasaran : RM68.00
Harga Kami : RM59.00 sahaja !!
Anda Jimat : RM9.00

Isi Kandungan/Berat : 100ml

POSTAGE :
RM7.20 SEM
RM9.80 SRWK
RM10.50 SBH

* EFFECTIVE DATE 9 MAY 2017 *



Diluluskan oleh :
Kementerian Kesihatan Malaysia
No. Sijil :
MISS V FEMININE WASH SUSUK DARA :
NOT150203302K

Miss V Feminine Wash membantu anda mencegah daripada jangkitan kuman dan bakteria yang boleh mencetuskan pelbagai jenis penyakit dan bau yang kurang enak.

Miss V Feminine Wash mengandungi herba-herba semulajadi yang bukan sahaja berkhasiat untuk meningkatkan kesihatan bahagian intim wanita, tetapi mewujudkan haruman yang segar untuk keselesaan seorang wanita sepanjang hari.

KELEBIHAN MISS V FEMININE WASH JSD :
✔ Mengekalkan keasidan bahagian intim wanita
✔ Menyah bau yang tidak enak pada bahagian intim wanita
✔ Membersih dan melembap
✔ Mencegah daripada jangkitan kuman
✔ Merawat masalah kegatalan dan keputihan
✔ Memberi keselesaan pada bahagian intim terutamanya pada yang kerap berpeluh


KANDUNGAN MISS V FEMININE WASH JSD :
1. Air :
Air yang bebas dari pencemaran digunakan dalam pencuci ini berperanan memelihara kelembapan, membantu mengurangkan jerawat, melambatkan proses penuaan, serta menyerikan lagi kulit.

2. Glycerin :
Glycerine berupaya untuk mengekalkan kelembapan kulit. Selain itu, ia juga berperanan untuk mempercepatkan proses penyembuhan, mengurangkan kesan lebam dan memperbaiki sel kulit.

3. Allantoin :
Attantoin merupakan sebatian kimia semulajadi yang tidak berbau dan tidak beracun dan dihasilkan oleh kebanyakan organisma. Sebatian ini menggalakkan pembaikpulihan sel dan menggalakkan penyembuhan luka, kesan terbakar, dan parut.

4. Asid Sitrik :
Asid sitrik bersifat anti-oksida dan berupaya mengurangkan kesan radikal bebas yang disebabkan oleh pendedahan terhadap bahan kimia yang merbahaya.

5. Carbomer :
Ramuan yang sering digunakan dalam pembuatan kosmetik ini berperanan untuk melembapkan kulit dan mengatasi masalah kulit.

6. Hydrogenated Castor Oil :
Minyak Castor yang terhasil melalui proses hidrogenisasi dengan minyak buah jarak ini berfungsi untuk mengatasi masalah pencernaan yang disebabkan oleh pertumbuhan bacteria dalam perut. Ia juga dapat membasmi masalah kulit kering.

7. Potassium Sorbate :
Potassium Sorbate merupakan sebatian sintetik yang bertindak untuk meningkatkan jangka hayat sesebuah produk di samping memelihara produk tersebut daripada pencemaran yang disebabkan oleh kulat dan membolehkan losyen ini digunakan untuk tempoh yang lebih lama.

8. Sodium Benzoate :
Kombinasi Sodium Sorbate dan air menghasilkan Benzoic Acid yang bertindak sebagai bahan pengawet yang selamat.

9. Pewangi :
Pewangi berasaskan rempah ratus negara Arab digunakan dalam Miss V untuk mengharumkan lagi aroma.

10. Manjakani :
Manjakani yang bersifat astringen, berperanan penting untuk membasmi bakteria dan kuman yang mencetuskan bau kurang enak pada bahagian intim wanita.

11. Cengkih :
Cengkih ternyata mempunyai pelbagai kegunaan untuk kesihatan tubuh badan manusia. Ia kaya dengan kalsium yang berkesan mencegah osteoporosis dan mengecutkan otot, serta magnesium yang berperanan mengurangkan kekejangan dan keletihan otot, serta melegakan masalah sindrom pra haid. Cengkih juga berperanan membasmi bakteria, mencegah kanser terutamanya pada kulit, paru-paru dan saluran pencernaan. Cengkih juga mengandungi Eugenol yang bersifat anti-kulat dan berupaya mengatasi masalah penyakit kulit.

12. Asid Sitrik :
Asid sitrik bersifat anti-oksida dan berperanan mengurangkan kesan radikal bebas yang disebabkan oleh pendedahan terhadap bahan kimia yang merbahaya.

13. Menthol:
Sebatian organik yang biasanya diperoleh daripada daun pudina ini berfungsi menyejuk dan menyegarkan kulit.

14. Sireh:
Sireh sering digunakan dalam perubatan tradisional untuk mengatasi masalah keputihan di samping menghilangkan bau yang tidak enak pada bahagian intim wanita. Sireh yang juga dikenali dengan nama saintifiknya, Piper betle juga mampu mengatasi masalah kegatalan pada kulit.

15. Disodium cocoamphodiacetate :
Sebatian ini digunakan dalam produk kosmetik dan penjagaan luaran untuk menambahkan busa dan kelikatan kandungannya, di samping melembap dan menyegarkan bahagian tubuh.


CARA PENGGUNAAN MISS V FEMININE WASH :
1- Tuang sedikit pencuci Miss V ke tapak tangan
2- Gosok bersama air sehingga berbuih
3- Usapkan pada bahagian intim
4- Bilas dan keringkan


INFO & TESTIMONI MISS V FEMININE WASH JSD :
Testimoni Miss V Feminine Wash JSD

Testimoni Miss V Feminine Wash JSD

Testimoni Miss V Feminine Wash JSD

{[['']]}

SUSU KAMBING MUSMIL 1-7 TAHUN

Susu Kambing Musmil 1-7 tahun


Harga Pasaran : RM65.00
Harga Kami : RM58.00 sahaja !!
Anda Jimat : RM7.00

Isi Kandungan/Berat : 650 gram

POSTAGE:
RM9.80 SEM
RM13.80 SRWK
RM15.80 SBH

SUSU KAMBING MUSMIL
Formula Anak Pintar

MUSMIL adalah susu kambing bermutu premium untuk kanak-kanak 1-7 tahun. Ia mengandungi vitamin dan zat galian yang diperlukan untuk membina badan dengan seimbang

MUSMIL dirumus khas untuk anak pintar. MUSMIL diperkaya dengan nutrien dan makanan otak seperti Vitamin A, Vitamin B1, Vitamin B6, Vitamin B12, Protein, DHA, EPA, ALA, Asid Folik, Zink, dan Kismis

Susu tepung Kambing MUSMIL 1-7 tahun adalah produk keluaran tempatan yang telah dikilangkan dengan menggunakan bahan-bahan tempat dan import yang bermutu tinggi. Tepung susu kambing bersumber dari Negara Belanda.

MUSMIL mengutamakan pemakanan yang seimbang. Pemakanan yang seimbang mestilah mengandungi jumlah karbohidrat, protein, lemak, vitamin, galian, gentian, dan lain-lain nutrisi dalam kadar yang betul. Setiap nutrien ini mempunyai peranan yang penting dalam perkembangan organ-organ dan badan kanak-kanak. Produk susu kambing MUSMIL telah diperkukuhkan dengan nutrien yang diperlukan dalam kadar yang sesuai untuk memastikan kesejahteraan badan secara keseluruhannya terpelihara

Ia menggabungkan 10 jenis bahan-bahan penting yang sangat bermutu dari sumber tempatan dan luar negara, yang kesemuanya berstatus HALAL yang diiktiraf JAKIM

BAHAN-BAHAN SUSU KAMBING MUSMIL :
Bahan-bahan yang dimasukkan ke dalam MUSMIL adalah seperti berikut;
1. Tepung susu kambing
2. Minyak sayuran tanpa hidrogenasi
3. Maltodextrin
4. Vitamin dan Mineral
5. Glukos
6. DHA/EPA
7. ALA
8. Inulin
9. Kismis
10. Madu

Selain dari makan seimbang, MUSMIL memberi tumpuan khusus kepada perkembangan otak kanak-kanak. Seperti yang umum ketahui, IQ yang tinggi adalah anugerah Tuhan secara semulajadi. Namun, kajian sains menunjukkan ianya juga boleh dipupuk. MUSMIL dirumus khas untuk membantu perkembangan otak kanak-kanak dan meningkatkan IQ kanak-kanak.




{[['']]}

MINSYAM SOFTGEL MINYAK ZAITUN

Kapsul Minyak Zaitun Minsyam


HARGA JUALAN:
RM12.00 sahaja !!

POSTAGE:
RM7.20 SEM
RM9.80 SRWK
RM10.50 SBH

Isi Kandungan/Berat : 20 softgel

"Kapsul Minyak Zaitun Extra Virgin” didatangkan khas dari negara palestine yang mana ia melalui proses perahan sejuk. Perahan sejuk (cold press) sangat penting di dalam menjaga nutrisi yang terkandung di dalam minyak zaitun.

Nabi s.a.w. bersabda: “Makanlah minyak zaitun serta berminyaklah dengannya, kerana ia keluar dari pohon yang diberkati"
(Riwayat Tirmizi)

Produk ini mempunyai dua jenis pembungkusan, iaitu dalam kotak besar dan paket kecil. Dalam satu kotak besar mengandungi 12 paket kecil. Bagi setiap paket kecil mengandungi 20 kapsul softgel. Ini bermakna, dalam setiap kotak besar mengandungi 240 kapsul softgel.

Zaitun atau lebih dikenali di dalam istilah saintifik sebagai Oleaeurofa adalah tumbuhan yang beriklim Mediterranean. Pokoknya setinggi tiga meter. Daunnya hijau terang dan buah yang masak ranum berwarna ungu kehitaman serta amat kaya dengan vitamin A, B1, B2, C, D, E, K, dan zat besi. Buah zaitun yang paling baik kualitinya ialah yang dihasilkan di Greece. Manakala, Sepanyol dan Itali merupakan pengeluar minyak zaitun terbesar. Namun begitu 40% daripada minyak zaitun yang dijual di negara tersebut adalah berasal dari palestine.


KHASIAT KAPSUL MINYAK ZAITUN :
✔ Mengurangkan kadar kolesterol
✔ Menghindari penyakit Kardiovaskular dan Arteriosclerosis
✔ Mengelak pembentukan batu hempedu
✔ Membantu pengahadaman dan mengurangkan ulser perut
✔ Antioksidan dan antikanser
✔ Membantu menigkatkan metabolisme tubuh, pertumbuhan tulang dan
tubuh yang baik (khasnya bagi kanak-kanak)
✔ Menstabilkan asid lemak


CARA PENGAMBILAN KAPSUL MINYAK ZAITUN MINSYAM :
1- Makan 2 biji Habatussauda selepas sarapan dan 2 biji kapsul Minyak Zaitun Extra Virgin selepas makan malam/sebelum tidur.

Ambil peluang ini untuk sama2 mengamalkan pemakanan sunnah dan berdoa agar beroleh kesihatan yang baik, insyaallah. Moga amalan kita nanti di berkati olehNya.


{[['']]}

JUS ANAKKU V'ASIA

Jus Anakku V'asia


Harga Pasaran : RM35.00
Harga Kami : RM26.25 sahaja !! *
Anda Jimat : RM8.75

Isi Kandungan/Berat :


POSTAGE:
RM7.20 SEM
RM9.80 SRWK
RM10.50 SBH

* PROMOSI LESS 25% UTK PRODUK V'ASIA SAH SEHINGGA DIBERITAHU SHJ

KHASIAT & KEBAIKAN DALAM JUS ANAKKU V'ASIA :
✔ Membantu Mengekalkan Kecerdasan Tubuh Badan
✔ Mengurangkan Kelesuan Badan
✔ Membantu Menguatkan Imunisasi Tubuh
✔ Membantu Minda Lebih Aktif & Cergas
✔ Baik Untuk Pembesaran Tubuh
✔ Membantu Menguatkan Ingatan

Bukan sahaja untuk tenaga malahan untuk minda‼️ Diperkaya dengan makanan Sunnah dan herba terbaik seperti kurma, madu, habbatussauda, apricot ,DHA, omega 3 & 6 dan lain2

Dapatkan segeraaa.. KINI dipasaran‼️Kekalkan Tenaga & Kecerdasan Minda Anak-Anak dengan JUS ANAKKU‼️


INFO & TESTIMONI JUS ANAKKU V'ASIA :
Jus Anakku V'asia

{[['']]}

CLEARANCE STOCK

Lelong


HUBUNGI KAMI
011-2409 9343
BeautyKioskMurah
(( sila klik link di atas ))

CLOSE ORDER :
HARI BEKERJA :
PosLaju / NWE: 3 petang
COD : 11 pagi
Walk-in : Inform stok dahulu


!! PENGUMUMAN !!
Berkuatkuasa 15/10/2016, terdapat kenaikan kos penghantaran dari pihak PosLaju. Untuk kiraan jumlah produk beserta kos pos, sila rujuk harga di bawah;

KOS PENGHANTARAN:
( 0 - 500g )
RM7.20 SEM
RM9.80 SARAWAK
RM10.50 SABAH

( 501g - 750g )
RM8.50 SEM
RM11.80 SARAWAK
RM13.10 SABAH

( 751g - 1kg )
RM9.80 SEM
RM13.80 SARAWAK
RM15.80 SABAH

( 1.01kg - 1.25kg )
RM11.10 SEM
RM15.80 SARAWAK
RM18.40 SABAH

( 1.26kg - 1.5kg )
RM12.50 SEM
RM17.80 SARAWAK
RM21.10 SABAH

( 1.51kg - 1.75kg )
RM13.80 SEM
RM19.70 SARAWAK
RM23.70 SABAH

( 1.76kg - 2kg )
RM15.10 SEM
RM21.75 SARAWAK
RM26.40 SABAH

( 2kg - 2.5kg )
RM16.55 SEM NWE
RM34.40 SARAWAK
RM41.10 SABAH

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
COPYRIGHT © 2013. BEAUTY KIOSK - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Modified By BEAUTY KIOSK
Proudly powered by Blogger