TERBARU :
Produk Terbaru

PLATINUM GOLD SET JAMU JELITA

Platinum Gold Set Jamu Jelita


Harga Pasaran : RM75.90
Harga Kami : RM56.93 sahaja !!
Anda Jimat : RM18.97

Isi Kandungan/Berat :

POSTAGE:
RM7.20 SEM
RM9.80 SRWK

RM10.50 SBH

* PROMOSI LESS 25% UTK PRODUK JAMU JELITA SAH SEHINGGA DIBERITAHU SHJ

PLATINUM GOLD SET - lengkap dengan 5 produk seperti rawatan facial iaitu VITAMIN C CLEANSER -- AGELESS GOLD SERUM -- MOISTURISER DAY CREAM -- PLATINUM NIGHT CREAM -- WHITENING GOLD SOAP .
🚫PERHATIAN 🚫:
Gabungan produk ini melindungi sel kulit wajah dari kekusaman, jeragat, jerawat & kedutan dengan formulasi Nano Emas utk berikan kesan GLOWING & mengimbangi lembapan pada kulit. Sesuai diamalkan lelaki & wanita. .

PLATINUM GOLD SET JAMU JELITA MENGANDUNGI :
1. Vitamin C Cleanser (30gme)
2. Ageless Gold Serum (15gme)
3. Platinum Night Cream (6gme)
4. Moisturizer Day Cream (6gme)
5. Whitening Gold Soap

KELEBIHAN PLATINUM GOLD SET JAMU JELITA :
✔ Melembabkan kulit wajah
✔ Mengekalkan keremajaan kulit
✔ Menganjalkan kulit
✔ Mencerahkan kulit
✔ Mengatasi masalah kulit seperti jerawat dan jeragat
✔ Bertindak menengangkan kulit wajah

CARA PENGGUNAAN PLATINUM GOLD SET JAMU JELITA :
Vitamin C Cleanser 30gme
(NOT170105025K)

Cara Penggunaan Vitamin C Cleanser:
Picit, buih dan ratakan ke seluruh wajah  selama 1-2 minit. Bilas sehingga bersih

Ageless Gold Serum 15gme
(NOT170105026K)

Cara Penggunaan Ageless Gold Serum : 
Selepas membersih wajah, ratakan keseluruh wajah.

Moisturizer Day Cream
(NOT170105027K)

Cara Penggunaan Moisturizer Day Cream : 
Selepas pengunaan serum, sapu dan ratakan ke seluruh wajah terutama sebelum terdedah  kepada sinaran UV

Platinum Night Cream
(NOT170105028K)

Cara Penggunaan Platinum Night Cream : 
Selepas pengunaan serum, sapu dan ratakan ke seluruh wajah terutama sebelum tidur.

Whitening Gold Soap :
Buih dan ratakan ke seluruh wajah  selama 1-2 minit. Bilas sehingga bersih


INFO & TESTIMONI PLATINUM GOLD SET JAMU JELITA :
Platinum Gold Set Jamu Jelita

Platinum Gold Set Jamu Jelita

Platinum Gold Set Jamu Jelita

{[['']]}

POMADE UBAN & LEBAT V'ASIA

Pomade Uban & Lebat V'asia


Harga Pasaran : RM28.00
Harga Kami : RM21.00 sahaja !!
Anda Jimat : RM7.00

Isi Kandungan/Berat :

POSTAGE:
RM7.20 SEM
RM9.80 SRWK
RM10.50 SBH

* PROMOSI LESS 25% UTK PRODUK V'ASIA SAH SEHINGGA DIBERITAHU SHJ

POMADE UBAN & LEBAT VÁSIA membantu menghitamkan, melebatkan dan mengayakan rambut anda dengan lebih mudah sepantas 5 minit . Pomade ini kalis air dan tahan lama

KELEBIHAN POMADE UBAN & LEBAT V'ASIA :
✔ Menggaya rambut dengan mudah sambil menyihat dan melebatkan rambut
✔ Menggelapkan rambut kelabu, putih, dan beruban supaya kelihatan lebih muda
✔ Melembab, merapi, dan melembutkan rambut anda agar tahan gugur
✔ Mudah dibersih dan tidak merosakkan rambut

Dengan setiap pembelian POMADE UBAN & LEBAT, PERCUMA SYAMPU UBAN 2 IN 1

10 KESAN BURUK YANG DIALAMI PENGGUNA POMADE/MINYAK RAMBUT:
1) Rambut Gugur
2) Rambut Botak
3) Rambut Berbau
4) Rambut Menjadi Keras
5) Rambut Mengerinting/Pecah
6) Rambut Mengeras/Susah Dicuci
7) Melekit & Gaya Rambut Tidak Tahan Lama
8) Dahi Berminyak & Berjerawat
9) Bau Perfume Pomade Terlalu Kuat
10) Rambut Mudah Beruban

TAHUKAH ANDA??
Kebanyakan pomade dipasaran menggunakan minyak sintetik dan bahan kimia yang boleh mendatangkan masalah kepada rambut. Paling digeruni apabila rambut yang lebat makin menipis dan rambut yang asal hitam semakin beruban!!

Kini, dengan bantuan pakar rambut, V’ASIA telah memformulasi POMADE UBAN & LEBAT dengan gabungan bahan terpilih formulasi EXTRA LEBAT yang membantu anda menggaya rambut sambil memelihara kesihatan & kesuburan rambut. Hasilnya:
✔ Rambut semakin sihat walaupun menggunakan pomade setiap hari
✔ Tekstur yang lembut, mudah dirata & tidak melekit
✔ Penampilan rambut berubah sebaik penggunaan
✔ Hold yang tahan lama tetapi mudah dicuci
✔ Rambut berkilat dan bersinar
✔ Mesra wuduk & boleh diguna solat
✔ Tidak mengeluarkan bau busuk dan hapak pada rambut
✔ Mengandungi charcoal yang menutup uban/rambut putih serta-merta


INFO & TESTIMONI POMADE UBAN & LEBAT V'ASIA :
Pomade Uban & Lebat V'asia

Pomade Uban & Lebat V'asia

Pomade Uban & Lebat V'asia


{[['']]}

JUS KHASIAT LEGA V'ASIA

Jus Khasiat Lega V’asia


Harga Pasaran : RM55.00
Harga Kami : RM44.00 sahaja !!
Anda Jimat : RM11.00

Isi Kandungan/Berat : 260ml

POSTAGE:
FREE POS SEM
Sabah/Sarawak ikut berat

Jus Khasiat Lega V’asia merupakan minuman campuran 5 ramuan utama iaitu Madu, Lemon, Bawang Putih, Halia dan Cuka Epal serta 12 ramuan tambahan lain yang mempunyai pelbagai manfaat untuk kesihatan tubuh badan.

7 TANDA KOLESTROL TINGGI
1. Kaki selalu kebas
->Sebab darah selalu bergumpal

2. Mudah letih & cepat mengantuk
->Aliran darah kurang baik

3. Kiri dada tidak selesa atau senak
->Urat mengecil atau pembuluh darah tersumbat

4. Sering sakit kepala, migrain, sakit leher
->Arteri sempit membuat peredaran darah ke otak kurang

5. Kaki bengkak
->Salur darah makin sempit dan kurang aliran darah ke kaki

6. Timbul biji putih kutil oil seed
->Pada bahagian bawah mata, leher dan wajah

7. Wajah kemerahan & berat badan berlebihan
->Peredaran darah & metabolisma merosot

TAHUKAH ANDA??
.
Punca berlaku sakit jantung, darah tinggi, strok, pemergian mengecut adalah juga berpunca dari lebihan kolestrol dalam badan. Kolestrol yang berlebihan menjadikan salur darah semakin sempit. Jika dibiarkan, saluran darah boleh tersumbat dan pecah.


“RESEPI JANTUNG SIHAT”
FORMULASI TRADISIONAL YANG DITAMBAHBAIK
1) BAWANG PUTIH
2) HALIA
3) LEMON
4) MADU
5) CUKA EPAL
6) HABBATUSSAUDA
7) DURIAN BELANDA
8) DAUN RERAMA
9) DAUN BELALAI GAJAH
10) TUNJUK LANGIT

*Campurkan kesemua bahan ini, masak sehingga mendidih menggunakan api kecil. Amalkan 2-3 sudu sehari, inshaallah salur darah kembali normal, kolestrol dapat dikurangkan, badan lebih cergas. Pada peringkat awal, najis akan kehitaman dan kerap buang angin. Ini adalah petanda yang baik untuk tubuh badan.

Atau untuk lebih mudah, dapatkan JUS KHASIAT LEGA keluaran V’ASIA yang hanya berharga RM55


KHASIAT JUS KHASIAT LEGA V’ASIA:
✔ Membuang angin yang terkumpul dalam badan
✔ Mencuci dan membuang kolestrol
✔ Menurunkan tekanan darah tinggi
✔ Merawat sakit dada
✔ Menambah tenaga dalam badan
✔ Melancarkan peredaran darah
✔ Melegakan sakit ulu hati


KANDUNGAN JUS KHASIAT LEGA V'ASIA :
1. Bawang putih
2. Halia
3. Lemon
4. Madu
5. Cuka epal
6. Habbatussauda
7. Durian Belanda
8. Daun rerama
9. Daun belalai gajah
10. Tunjuk langit


CARA PENGAMBILAN JUS KHASIAT LEGA V’ASIA:
Amalkan satu hingga dua sudu setiap pagi dan malam serta minum air kosong untuk hasil terbaik.


INFO & TESTIMONI JUS KHASIAT LEGA V'ASIA :
Jus Khasiat Lega V’asia

Jus Khasiat Lega V’asia

Jus Khasiat Lega V’asia

{[['']]}

DNARS FLAWLESS FOUNDATION

Dnars Flawless Foundation


Harga Pasaran : RM39.90
Harga Kami : RM27.93 sahaja !!
Anda Jimat : RM11.97

Isi Kandungan/Berat : 5g

POSTAGE:
RM7.20 SEM
RM9.80 SRWK
RM10.50 SBH

* PROMOSI LESS 30% UTK PRODUK DNARS SAH SEHINGGA DIBERITAHU SHJ



Diluluskan oleh :
Kementerian Kesihatan Malaysia
No. Sijil :
DNARS FLAWLESS FOUNDATION :
NOT170600706K

Alami perubahan wajah dengan foundation ajaib yang merawat cela wajah dalam masa 5 minit. Bedak asas SPF 40 & minyak biji anggur yang bertindak sebagai anti-oksidan yang melindungi sel kulit selama 12 jam dari sinaran UV yang boleh merosakkan kulit.


KELEBIHAN DNARS FLAWLESS FOUNDATION :
✔ Mencerahkan, menganjalkan & menegangkan kulit wajah.
✔ Menutup kecelaan pada wajah.
✔ Mengandungi vitamin E yang bertindak menghilangkan parut pada wajah.
✔ Sesuai untuk kulit jeragat/kulit kusam/ sensitif/normal.
✔ Tidak berminyak, tidak cepat berpeluh & ianya kalis air, boleh bertahan selama 12 jam.
✔ Dikeluarkan dalam 1 warna sahaja tetapi sesuai untuk semua jenis kulit kerana ianya bertindak secara ajaib mengeluarkan warna mengikut jenis darah/ tona kulit.
✔ Sesuai digunakan oleh semua jenis kulit Lelaki dan Wanita.


INFO & TESTIMONI DNARS FLAWLESS FOUNDATION :


{[['']]}

DNARS SABUN SENSITIF

Sabun Sensitif Dnars Skincare


Harga Pasaran : RM14.90
Harga Kami : RM10.43 sahaja !! *
Anda jimat : RM4.47

Isi Kandungan/Berat :

POSTAGE :
RM7.20 SEM
RM9.80 SRWK
RM10.50 SBH

NEW PACKAGING !!
Dahulunya dikenali sebagai Sabun Beras Jerawat

Untuk Kulit Berjerawat & Berminyak

KELEBIHAN SABUN SENSITIF DNARS :
✔ Membersih & melembutkan kulit wajah
✔ Menyingkirkan minyak yang berlebihan pada wajah serta merawat masalah jerawat, jeragat, kulit kering, kulit tidak sekata, kulit kusam.
✔  Wajah akan menjadi lebih bersih, halus, licin dan tegang selepas dicuci.
✔ Melembutkan kulit dan menaikkan seri wajah.
✔ Sabun Sensitif Dnars ini 100% berkesan untuk merawat masalah jerawat.
✔ Merawat kulit muka yang berjerawat, kulit berminyak dan masalah resdung.


SOALAN LAZIM SABUN SENSITIF DNARS :
Kenapa Set Sensitif/Jerawat/Resdung cuma ada 1 sabun?
Set ini mempunyai kedua2 sabun sensitif dan tak perlukan sabun collagen kerana keseimbangan minyak pada kulit sudah cukup untuk mengurangkan kedutan, selain itu keadaan minyak pada kulit yg banyak mmg memerlukan pencuci jnis mengeringkan kulit... so..nak buang minyakkan =) ... yg berjerawat pula perlu keringkn jerawat supaya cepat pulih... so, sbb tu sabun susu beras sgt2 diperlukan bg mereka yg kulit berjerawat & berminyak...

{[['']]}

SPA Q JUNIOR

Spa Q junior


Harga Pasaran : RM69.00
Harga Kami : RM56.00 sahaja !!
Anda Jimat : RM13.00

Isi Kandungan : 14 biji (tahan untuk 3 bulan setengah)

POSTAGE :
RM7.20 SEM
RM9.80 SRWK
RM10.50 SBH

NEW PACKAGING !!
Dahulunya dikenali sebagai Spa Q IQ Kanak-Kanak

Spa IQ merupakan rumusan homeopathy dan naturalpathy yang menggunakan teknologi terkini yang MAMPU MENINGKATKAN DAYA INGATAN DAN TUMPUAN PADA MINDA SESEORANG dengan rumusan semulajadi dan dibacakan doa-doa Syifa' dan ayat-ayat suci Al-Quran. Sesuai untuk semua peringkat umur.

KANDUNGAN SPA IQ KANAK-KANAK :
Selain diperkaya dgn Habbatus Sauda, Kurma, Madu dan Vitamin C :
1. Semen Juglandis
2. Fructus Lycli Extract
3. Lyophilized Royal Jelly
4. Poris Coco Extract
5. Semen Ziziphi Spinosae Extract
6. Bulbus Lilii Extract


HAD UMUR BAGI PENGAMBILAN SPA Q IQ KANAK-KANAK :
Dari bayi setahun sehingga umur 12 tahun.


KELEBIHAN SPA Q IQ KIDS :
✔ Mencergaskan Minda.
✔ Menghilangkan Rasa Malas.
✔ Menghubungkan Sel-sel Otak Agar Minda Dapat Berfungsi Dengan Baik.
✔ Menghilangkan Rasa Letih.
✔ Menambah Tenaga.
✔ Membuang Toksik Dalam Badan.
✔ Menghilangkan Rasa Mengantuk Dan Keletihan.
✔ Menstabilkan Selera Makan.
✔ Mengurangkan Risiko Barah/Kanser.
✔ Melancarkan Peredaran Darah.


CARA PENGAMBILAN SPA Q IQ KANAK-KANAK :
1- Bermula dengan bismillah, selawat 3 kali berserta niat, 1 biji seminggu sebelum makan waktu pagi sebelum makan.
2- Untuk bayi, bagi separuh biji dihancurkan dan dimasukkan ke dalam susu.


SOALAN LAZIM SPA Q JUNIOR :
Ramai yang bertanyakan soalan2 mengenai Spa Q IQ ni..so kami beri jawapannya..

S : Apakah umur yang sesuai untuk penggunaan SpaQ IQ bagi kanak-kanak dan dewasa?
J: Untuk kanak-kanak yg berusia bwh 12 tahun boleh mengambil SpaQ IQ kanak-kanak (kotak upin ipin) dan bagi yg berumur 13tahun dan ke atas perlu mengambil SpaQ IQ dewasa (kotak biru tua)

S : Bolehkah saya mengambil SpaQ IQ dengan supplement tambahan (e.g multivitamin) atau produk perlangsingan yang lain?
J : Ya Boleh! Ini kerana SpaQ IQ diperbuat daripada bahan-bahan semulajadi dan herba-herba terpilih (homeopathy).

S : Bagaimana jika saya berhenti mengambil SpaQ IQ dan mengambil balik selepas tempoh yang lama? Adakah ia dapat memberi sebarang kesan sampingan?
J : Tidak. tidak akan ada kesan sampingan. Bahan-bahan dalam SpaQ IQ terdiri dari herba semulajadi. SpaQ IQ adalah makanan tambahan yang secara umumnya memberi lebih banyak pengaliran oksigen ke otak dan membantu memelihara minda yang sihat. Oleh itu, jika seseorang berhenti berterusan mengambil SpaQ IQ tidak akan memberi apa-apa risiko ke atas kesihatan kita.

S : Kenapa isi kandungan SpaQ IQ terlalu sedikit dan hanya perlu di makan seminggu sekali sahaja adakah ianya berkesan?
J : Sebenarnya otak kita tidak makan seperti perut kita, ianya hanya memerlukan sedikit nutrient, vitamin untuk pengaliran darah yang sempurna. Seperti juga ubat, kadang2 kita lupa utk mengambil tiap2 hari jadi Spa Q IQ telah dirumuskan pengambilan selama seminggu (kalau ambil hari Jumaat, so Jumaat minggu depan br mkn mudah kan?) Spa Q IQ juga mengutamakan kualiti berbanding kuantiti dlm produk (buat apa kalau kuantiti byk tp x berkesan kn?). Setakat ini juga telah ramai ibu bapa yg mengucap terima kasih kpd SpaQ kerana anak2 mereka telah menampakkan perbezaan. Testimoni yg kami kumpul disini telah cukup utk membuktikan keberkesanan produk ini. Produk ini telah dicipta dari seorang doktor juga ustaz yang telah melebihi 10 tahun dalam kajian.

S : Sekotak Spa Q IQ ni boleh tahan berapa lama?
J : Bagi Spa Q IQ kanak-kanak boleh tahan untuk 3 bulan setengah dan bagi yg dewasa pula boleh tahan selama 3 bulan (sgt2 berbaloi bukan?)


TESTIMONI SPA Q IQ KANAK-KANAK :
Testimoni Spa Q IQ Kanak-Kanak

Spa Q junior

Spa Q junior

Spa Q junior

Spa Q junior



{[['']]}

SPA Q SENIOR

Spa Q Senior


Harga Pasaran : RM69.00
Harga Kami : RM57.50 sahaja !!
Anda Jimat : RM11.50

Isi Kandungan/Berat : 12 biji (tahan untuk 3 bulan)

POSTAGE:
RM7.20 SEM
RM9.80 SRWK
RM10.50 SBH

NEW PACKAGING !!
Dahulunya dikenali sebagai Spa Q IQ Dewasa

Spa IQ merupakan rumusan homeopathy dan naturalpathy yang menggunakan teknologi terkini yang MAMPU MENINGKATKAN DAYA INGATAN DAN TUMPUAN PADA MINDA SESEORANG dengan rumusan semulajadi dan dibacakan doa-doa Syifa' dan ayat-ayat suci Al-Quran. Sesuai untuk semua peringkat umur.

KANDUNGAN SPA Q SENIOR :
Selain diperkaya dgn Habbatus Sauda, Kurma, Madu dan Vitamin C :
1. Semen Juglandis 80mg
2. Fructus Lycli Extract 50mg
3. Lyophilized Royal Jelly 50mg
4. Poris Cocos Extract 40mg
5. Arillus Longan Extract 40mg
6. Semen Ziziphi Spinosae Extract 30mg
7. Bulbus Lilii Extract 30mg


HAD UMUR BAGI PENGAMBILAN SPA Q SENIOR :
Dari umur 13 tahun ke atas


KELEBIHAN SPA Q SENIOR :
✔ Mencergaskan minda
✔ Membuangkan toksik dalam badan
✔ Menghilangkan rasa malas
✔ Menghilangkan rasa mengantuk dan keletihan
✔ Menghubungkan sel sel otak agar minda dapat berfungsi dengan baik
✔ Menstabilkan selera makan
✔ Menghilangkan rasa letih
✔ Mengurangkan risiko barah/ kanser
✔ Menambahkan tenaga
✔ Melancarkan peredaran darah


CARA PENGAMBILAN SPA Q SENIOR :
1- Bermula dengan bismillah
2- Selawat 3 kali berserta niat, 1 biji seminggu sebelum makan waktu pagi sebelum makan.


SOALAN LAZIM SPA Q SENIOR & JUNIOR :
S : Berapakah umur yang sesuai untuk penggunaan SPA Q bagi kanak-kanak dan dewasa?
J: Untuk kanak-kanak yg berusia bawah 12 tahun boleh mengambil SPA Q JUNIOR  dan bagi yg berumur 12 tahun dan ke atas perlu mengambil SPA Q SENIOR (kotak biru tua).

S : Bolehkah saya mengambil SPA Q dengan supplement tambahan (e.g multivitamin) atau produk yang lain?
J : Ya Boleh! Ini kerana SPA Q diperbuat daripada bahan-bahan semulajadi dan herba-herba terpilih (homeopathy).

S : Bagaimana jika saya berhenti mengambil SPA Q IQ dan mengambil balik selepas tempoh yang lama? Adakah ia dapat memberi sebarang kesan sampingan?
J : Tidak. tidak akan ada kesan sampingan. Bahan-bahan dalam SPA Q IQ terdiri dari herba semulajadi. SPA Q IQ adalah makanan tambahan yang secara umumnya memberi lebih banyak pengaliran oksigen ke otak dan membantu memelihara minda yang sihat. Oleh itu, jika seseorang berhenti mengambil SPA Q IQ tidak akan memberi apa-apa risiko ke atas kesihatan kita.

S : Kenapa isi kandungan SPA Q IQ terlalu sedikit dan hanya perlu di makan seminggu sekali sahaja adakah ianya berkesan?
J : Sebenarnya otak kita tidak makan seperti perut kita, ianya hanya memerlukan sedikit nutrient, vitamin untuk pengaliran darah yang sempurna. Seperti juga ubat, kadang-kadang kita lupa untuk mengambil tiap-tiap hari jadi SPA Q IQ telah dirumuskan pengambilan selama seminggu (kalau ambil hari Jumaat, so Jumaat minggu depan baru makan. Mudah kan? SPA Q IQ juga mengutamakan kualiti berbanding kuantiti dalam produk (buat apa kalau kuantiti banyak tapi tidak berkesan kan?.

S : Sekotak SPA Q ini boleh tahan berapa lama?
J : SPA Q boleh tahan untuk 3 bulan (sangat-sangat berbaloi)


INFO & TESTIMONI SPA Q SENIOR :
Spa Q Senior

Spa Q Senior

Spa Q Senior

{[['']]}

(CLEARANCE) ACNE KILLER SERUM JANNA LAWWA

Acne Killer Serum Janna Lawwa


Harga Pasaran : RM85.00
Harga Kami : RM47.00 sahaja !!
Anda Jimat : RM38.00

Isi Kandungan/Berat : 30ml


POSTAGE:
RM7.20 SEM
RM9.80 SRWK
RM10.50 SBH

Siapa nak ACNEKILLER???comfirm jerawat kecut dalam sehari je.. xpercaya? Jom try

KANDUNGAN ACNE KILLER SERUM JANNA LAWWA :
Totara, Melaleuca, Centella Asiatica Extract, Sophora Root Extract, Portulaca Oleracea Extract, Aloe Vera, Cinnamomum, Lemon Yellow.

KELEBIHAN ACNE KILLER SERUM JANNA LAWWA :
✔ Mengecutkan jerawat
✔ Mengurangkan sebum kulit
✔ Bertindak sebagai antiseptik
✔ Menyerap dgn pantas tanpa rasa melekit
✔ Anti oksidan
✔ Berkesan dalam sehari sahaja

Pas cuci muke n badan just dot je kt JERAWAT.. 2 kali sehari cukup..nipis je ..mlm n siang..sume jenis JERAWAT muke n badan lehh yunkkss..

Jimat n tahan lame sgt.. 30ml… MEMBURU SEMUA JENIS JERAWAT muke n badan serta KETURUNAN JERAWAT…yaaahhhhhhhhgg 💪💪😈 Kesan seawal 1 jam..pergghhhh

Korang tak perlu ragu2 sbb JANNALAWWA xde PARABEN/MERKURY/HYDROQUINONE AND RACUN YG BOLEH MEMUDARATKAN KULIT..
100% ibu kunyit dan bahan vitamin yg halal..yg penting dikeluarkan oleh KILANG GMP.


CARA PENGGUNAAN ACNE KILLER SERUM JANNA LAWWA :
PAGI
Selepas mencuci muka & memakai toner, sapukan sebagai pelembap muka di tempat yang bermasalah (sapu nipis2 sahaja).

MALAM
Sapu secara tebal di kawasan berjerawat yang aktif. Formulasi kandungan kepekatan yang tinggi mensasarkan kawasan yang dikehendaki sepanjang malam.


INFO & TESTIMONI ACNE KILLER SERUM JANNA LAWWA :
Acne Killer Serum Janna Lawwa



{[['']]}

(CLEARANCE) MYMI WONDERPATCH (TUMMY)

Mymi Wonder Patch (Tummy)


[ 1 KOTAK - 5 keping ]


Harga Pasaran : RM60.00
Harga Kami : RM10.00 sahaja !!
Anda Jimat : RM5.00

[ 1 keping ]

Harga Pasaran : RM12.00
Harga Kami : RM2.00 sahaja !!
Anda Jimat : RM10.00

POSTAGE :
RM7.20 SEM
RM9.80 SRWK
RM10.50 SBH

✔ Siapa yg bermasalah perut buncit dan gemuk, Boleh cuba wonder patch!
✔ Testimoni ramai dh berjaya
✔ Nak tau cuba dulu baru tau!
✔ Menguruskan, membakar lemak dan meningkatkan metabolisma
✔ Diluluskan oleh FDA, lulus ujian Alahan Kulit dan selamat digunakan
✔ Target kawasan berlemak
✔ Size: Each piece 19cm x 23cm
✔ Reka bentuk yang ergonomik
✔ Lekatan sangat baik dan tidak senang tanggal walaupun masa mandi

MYMI WONDER PATCH merupakan cara yang paling selamat, tiada kesan sampingan, selesa, senang dan berkesan!! Anda dapat mengalami kehilangan lemak badan anda bukan shj di bahagian perut, malah seluruh badan juga tanpa mengira masa bekerja, tidur atau senaman!

KELEBIHAN MYMI WONERPATCH :
✔ Formula dan design terbaru sesuai digunakan oleh ibu menyusu dan tiada pantang larang waktu penggunaannya.
✔ Kesan berkekalan panjang sehingga 8 jam
✔ Hanya tampal sebelum tidur
✔ Menyeraikan lemak/selulit pada dan di sekeliling perut
✔ Mengurangkan lemak pada perut


BAHAN UTAMA & KESAN MYMI WONDER PATCH :
1. Sophoricoside
Mengurangkan berat badan dan lemak

2. Catechin
Mengurangkan selulit dan menghalang pengumpulan sel-sel lemak

3. Capsaicin
Mencegah obesiti dan membuang celluite dengan mengurangkan lemak badan

4. Caffeine
Memusnahkan celluite bertindak melembutkan sel-sel lemak

5. Sallcornia herbacaa
Penjagaan kulit

CARA PENGGUNAAN MYMI WONDER PATCH :
1- Buka pelekat bahagian tengah terlebih dahulu
2- Lampirkan ke kawasan pusat
3- Keluarkan kedua-dua belah pelekat dan tekan perlahan-lahan
4- Buka selepas 6-8 jam dalam arah mendatar


INFO & TESTIMONI MYMI WONDER PATCH :




{[['']]}

SET BERSALIN AFIAT (AFIAT UBAT BERSALIN)

Set Bersalin Afiat (Afiat Ubat Bersalin)


Harga Pasaran : RM105.00
Harga Kami : RM95.00 sahaja !! *
Anda Jimat : RM10.00

Isi Kandungan/Berat :

POSTAGE :
RM15.10 SEM
RM21.70 SRWK
RM26.40 SBH

* effective date 23/3/2016 *

Afiat Ubat Bersalin digunakan secara tradisional untuk wanita lepas bersalin yang serba lengkap untuk 44 hari. Ubat Bersalin Afiat, pilihan wanita bersalin sejak turun temurun.

KANDUNGAN SET BERSALIN AFIAT (AFIAT UBAT BERSALIN) :
AFIAT UBAT BERSALIN ini serba lengkap untuk 44 hari.Isi-isi yang terkandung didalam set ini ialah:

1. MINYAK AFIAT (250ml)
(MAL19950936T)

Untuk urutan wanita lepas bersalin. Lain-lain kegunaan ; lenguh-lenguh sendi, sengal-sengal tulang, luka-luka kecil, gigitan serangga, salah urat, tergeliat, terkena api dan titisan air panas. Untuk digosok di tempat yang sakit bahagian luaran sahaja.


2. GEL MANDIAN SERAI WANGI 125ml
(MAL0604073)

Diadun khas dengan Serai Wangi yang bersifat aromaterapi untuk menyegarkan kulit badan. Khasiatnya sama seperti mandi lulur iaitu untuk menaikkan seri kulit untuk digunakan semasa mandi.


3. FEMININE CARE (PENCUCI WANITA) 60ml
(MAL05120278K)

Campuran herba beraroma bertindak membersihkan bahagian sulit wanita, memberi lapisan perlindungan dan mengurangkan kegatalan dengan mengekalkan pH di bahagian sulit.


4. BEDAK HANGAT AFIAT (100g)
(MAL19963104T)

Digunakan selepas mandi; pagi dan petang. Caranya ialah dengan mencampurkan Bedak Hangat dengan air dan sapukan ke seluruh badan. Khasiatnya untuk memanaskan badan selepas mandi.

5. PIL JAMU AFIAT (528 biji)
(MAL20020346T)

Untuk dimakan selepas bersalin. Makan 12 biji sehari – 4 biji pagi, 4 biji tengahari & 4 biji malam. Khasiatnya untuk merangsang tenaga dan menguatkan badan.

6. AIR JAMU KUKUS WARISAN AFIAT (AKAR KAYU PERIUK AFIAT) (100g)
(MAL19984622T)

Direbus dengan air dengan sukatan anggaran 200 ml. Minum airnya segelas; 2 kali sehari selepas 20 hari bersalin. Khasiatnya untuk menyegarkan tubuh dan menambahkan tenaga.

7. BARUT AFIAT

Dipakai untuk wanita selepas bersalin bagi melangsingkan badan. Caranya ialah dengan terlebih dahulu menyapukan perut dengan kapur bercampur limau nipis ataupun Minyak Afiat. Kemudian ikat tali Barut Berubat pada ari-ari (di bawah pusat). Pakai bengkung untuk memperkemaskan kedudukan barut tadi. Pakai Barut ini seharian dan amalkan pemakaiannya selama 44 hari.


8. PATI BALM WARISAN AFIAT 
(MAL19984623T)

Disapu pada pusat bayi untuk mempercepatkan proses pengeringan.

9. MAKJUN SAAJAA BAWANG PUTIH PLUS
(MAL19990842T)

Untuk dimakan selepas habis tempoh pantang. Makan 2 biji pagi dan 2 biji malam. Khasiatnya ialah untuk penambahan tenaga, melancarkan perjalanan darah dan mengecutkan tisu vagina.

10. TALI PEMBENTAN AFIAT

Dipakai pada pergelangan tangan kanan ibu


INFO & TESTIMONI SET BERSALIN AFIAT :




{[['']]}

BIO SANITARY PAD (DAY USE) AVAIL BEAUTY

Bio Sanitary Pad (Day Use) Avail Beauty


Harga Pasaran : RM11.00
Harga Kami : RM9.00 sahaja !!
Anda Jimat : RM2.00

Isi Kandungan/Berat : 10 keping

POSTAGE:
RM7.20 SEM
RM9.80 SRWK
RM10.50 SBH

KANDUNGAN BIO SANITARY AVAIL BEAUTY :
1- Mai Fang stone (Maifanitum)
✔ Menghilangkan bau, membasmi kuman dan mencegah jangkitan kuman;

2- Peppermint (Menthae Herb)
✔ Membuang angin perut, mengurangkan kepanasan, mencegah kegatalan, menahan sakit dan mengurangkan rasa tidak ketidakselesaan ketika haid & Sentiasa berasa selesa dan dingin;

3- Ming Fang (Alumen)
✔ Menyingkirkan toksik, mencegah jangkitan kuman, mencegah kegatalan, membuang angin perut, menghentikan darah, menyingkirkan darah beku dalam rahim

4- Bing Pian (Borneol)
✔ Mengurangkan kesakitan dan tekanan ketika haid, mengurangkan kesakitan otot dan sendi, membantu menyingkirkan darah beku, mencegah pembiakan kuman

5- Kuai Mu You (Agrilariae lignum)
✔ Mencegah penyakit kulit, membantu peredaran darah dan melegakan kesakitan bahagian pinggang dan belakang.
✔ Kuai Mu You mengandungi Phytoncide yang membantu menstabilkan emosi.


KELEBIHAN BIO SANITARY PAD AVAIL BEAUTY :
✔ Mencegah senggugut;
✔ Mengawalatur kitaran haid;
✔ Mencegah buasir;
✔ Membuangkan angin perut;
✔ Menghilangkan bau;
✔ Membuang darah beku di rahim;
✔ Mencegah keradangan dan membasmi kuman;
✔ Mengurangkan keputihan, kekuningan dan kegatalan faraj;


KELEBIHAN PEK SIANG AVAIL BEAUTY :
✔ Digunakan ketika datang period (Normal Flow)
✔ Diperkayakan dengan gel untuk penyerapan berdalir yang lebih kuat dan penyimpanan
✔ Rekaan unik bagi mengelakkan kebocoran.
✔ Tepi lekuk panjang, untuk pencegahan kebocoran yang efektif, selamat dan diyakini.


{[['']]}

BIO SANITARY PAD (PANTYLINER) AVAIL BEAUTY

Avail Beauty Pantiliner


HARGA JUALAN:
RM10.00 sahaja !!

POSTAGE:
RM7.20 SEM
RM9.80 SRWK
RM10.50 SBH

Isi Kandungan/Berat : 20 keping

KANDUNGAN PANTYLINER AVAIL BEAUTY :
1- Mai Fang stone (Maifanitum)
✔ Menghilangkan bau, membasmi kuman dan mencegah jangkitan kuman;

2- Peppermint (Menthae Herb)
✔ Membuang angin perut, mengurangkan kepanasan, mencegah kegatalan, menahan sakit dan mengurangkan rasa tidak ketidakselesaan ketika haid & Sentiasa berasa selesa dan dingin;

3- Ming Fang (Alumen)
✔ Menyingkirkan toksik, mencegah jangkitan kuman, mencegah kegatalan, membuang angin perut, menghentikan darah, menyingkirkan darah beku dalam rahim

4- Bing Pian (Borneol)
✔ Mengurangkan kesakitan dan tekanan ketika haid, mengurangkan kesakitan otot dan sendi, membantu menyingkirkan darah beku, mencegah pembiakan kuman

5- Kuai Mu You (Agrilariae lignum)
✔ Mencegah penyakit kulit, membantu peredaran darah dan melegakan kesakitan bahagian pinggang dan belakang.
✔ Kuai Mu You mengandungi Phytoncide yang membantu menstabilkan emosi.


KELEBIHAN BIO SANITARY PAD AVAIL BEAUTY :
✔ Mencegah senggugut;
✔ Mengawalatur kitaran haid;
✔ Mencegah buasir;
✔ Membuangkan angin perut;
✔ Menghilangkan bau;
✔ Membuang darah beku di rahim;
✔ Mencegah keradangan dan membasmi kuman;
✔ Mengurangkan keputihan, kekuningan dan kegatalan faraj;


KELEBIHAN PANTYLINER AVAIL BEAUTY :
✔ Menyerap buangan dengan efektif, rasa bersih dan segar semasa.
✔ Perasaan selesa dan lembut semasa tempoh haid tidak aktif .


{[['']]}

CLEARANCE STOCK

Clearance Stock
HUBUNGI KAMI
011-2409 9343
(( sila klik link di atas ))

Kini di Shopee dan Carousell !! :)


CLOSE ORDER :
HARI BEKERJA :
PosLaju / Gdex: 3 petang
COD : inform sebelum 11 pagi
Walk-in : Seri Kembangan, Selangor
-- Isnin - Sabtu (10pg - 6ptg)

CASH ON DELIVERY

KAWASAN LIPUTAN COD: 
• Seri Kembangan, The Mines 
• Serdang Perdana/Serdang Raya 
• UPM, MARDI 
• Bandar Tun Hussein Onn Cheras 
• Puchong (dr Bkt Puchong --> IOI Mall) 
• Equine & area berdekatan 
• Bangi 
• Putrajaya 
• Sg Ramal --> Bdr Teknologi Kajang 
• Semenyih 
• KL (dr Times Square & radius 10km drpdnya) 
• Hulu Langat (Petronas Nanding) 
• Ampang 
• Setiawangsa 
• Keramat 
• Wangsa Maju, Sri Rampai
• Setapak --> Danau Kota 
• Tmn Melati 
• Tmn Melawati 
• Zoo, Ukay Perdana 
• Sentul 
• Sg Besi, Lakefields 
• Bdr Tasek Selatan 
• Bdr Tun Razak 
• Bdr Seri Permaisuri --> PGRM Cheras 

Isnin, Rabu & Jumaat: Area Selangor
Selasa & Khamis: Area KL

 Minima caj penghantaran RM6 bergantung pada kawasan dan berat produk 
 Runner hanya available hari & waktu bekerja sahaja 
 Sahkan tempahan anda sebelum jam 11 pagi hari yang sama

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
COPYRIGHT © 2013. BEAUTY KIOSK - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Modified By BEAUTY KIOSK
Proudly powered by Blogger