TERBARU :
Produk Terbaru

MADU ASLI D'HERBS

Madu Asli D'Herbs


Harga Pasaran : RM49.90
Harga Kami : RM37.43 sahaja !! *
Anda Jimat : RM12.47

Isi Kandungan/Berat : 250ml botol kaca

POSTAGE:
RM8.50 SEM
RM11.80 SRWK
RM13.10 SBH

* PROMOSI LESS 25% UTK PRODUK D'HERBS SAH SEHINGGA DIBERITAHU SHJ

Madu Asli D’Herbs sesuai untuk dijadikan sebagai makanan tambahan buat seisi keluarga kerana keupayaannya untuk meningkatkan tahap kesihatan secara menyeluruh.

Di samping itu, ia terbukti berkesan untuk menjana tahap kecergasan tubuh badan, menyingkirkan toksin, menguatkan sistem imunisasi bagi melindungi diri anda daripada jangkitan penyakit serta membantu mengatasi pelbagai jenis masalah kesihatan seperti alahan, lelah, batuk, selsema dan penyakit sendi.

KELEBIHAN MADU ASLI D’HERBS :
✔ Membekalkan tenaga tambahan untuk kecergasan tubuh badan
✔ Menguatkan sistem imunisasi bagi mencegah jangkitan penyakit
✔ Mempercepatkan pemulihan luka luaran dan dalaman
✔ Mengawal paras kolestrol dan gula dalam darah
✔ Memelihara organ dalaman seperti jantung, paru-paru dan sistem saraf
✔ Melancarkan peredaran darah
✔ Melancarkan proses penghadaman
✔ Mengurangkan gejala alahan dan lelah
✔ Mengurangkan masalah radang, batuk, selsema dan tekanan darah tinggi
✔ Meningkatkan tahap metabolisme tubuh badan
✔ Membantu menguatkan daya ingatan dan tumpuan
✔ Mengandungi agen antioksidan yang berperanan mencegah kerosakan sel dan melambatkan penuaan
✔ Sesuai untuk seisi keluarga.


CARA PENGAMBILAN MADU ASLI D'HERBS :
Ambil 1-2 sudu besar setiap hari.


INFO & TESTIMONI MADU ASLI D'HERBS :
Madu Asli D'Herbs

Madu Asli D'Herbs

Madu Asli D'Herbs



{[['']]}

KOPI HIJAU ALANA



Harga Pasaran : RM39.90
Harga Kami : RM39.00 sahaja !!
Anda Jimat : RM0.90

Isi Kandungan/Berat : 15 sachet

POSTAGE:
RM8.50 SEM
RM11.80 SRWK
RM13.10 SBH

Kopi Hijau Alana 
Green Coffee untuk Kurus

Nak kurus...nak kurus dah macam-macam ubat telan. Kini ada cara selamat&sihat. Memperkenalkan Kopi hijau alana dengan bahan utama green kopi iaitu minuman kesihatan yang tinggi kandungan KOPI HIJAU ORGANIK yang membantu menurunkan berat badan dengan LEBIH berkesan & efektif. Kopi hijau ALANA juga mengandungi SUSU KAMBING, habatusauda dan CHIA SEED yang amat bagus untuk tenaga & memelihara kesihatan badan secara keseluruhan.

KELEBIHAN KOPI HIJAU ALANA :
✔ Membantu menahan selera makan
✔ Membakar lemak dengan cepat
✔ Menurunkan berat badan
✔ Awet muda
✔ Meningkatkan metabolisma tubuh badan
✔ Membantu mengurangkan kolestrol
✔ Tinggi antioksida
✔ Membuang toksin dalam badan
✔ Melancarkan penghadaman
✔ Mengenyangkan


SIAPA YANG PATUT CUBA KOPI HIJAU ALANA :
✔ Seseorang yang selalu mengalami masalah peha besar dah makin melecet!
✔ Berat badan anda semakin bertambah tambah walaupun excersice dan tak makan mcm nak mati!
✔ Perut terlampau bhuncet sebab tak berak n over nau makan!


10 SEBAB KENAPA ANDA HARUS PILIH KOPI HIJAU ALANA :
1. Mengenyangkan & membantu menahan selera makan
2. Membakar lemak dengan cepat
3. Menurunkan berat Badan
4. Meningkatkan sistem imunisasi & metabolisme tubuh badan
5. Awet muda, mencantikkan kulit
6. Menyegarkan badan lesu / mengantuk / stress
7. Membantu mengurangkan kolestrol
8. Tinggi antioksida
9. Membuang toksin dalam badan
10. Melancarkan penghadaman & peredaran darah


APA ITU KOPI HIJAU?
Bijian kopi muda yang di kisar tanpa dipanggang / sangrai  terlebih dahulu sebagaimana minuman kopi biasa yang kita minum. Disebabkan itu, ia mengandungi kandungan Asam Klorogenik yang jauh lebih tinggi (3x ganda), yang berupaya menjadi 'booster' sebagai pembakar lemak & kalori lebih pantas, meningkatkan stamina seterusnya mencegah pembentukan lemak baru di bawah lapisan kulit. Disebabkan itu, Kopi Hijau digunakan secara meluas untuk tujuan diet & penurunan berat badan secara sihat dan selamat.


CARA PENGAMBILAN KOPI HIJAU ALANA :
1- Amal secara teratur 1 sachet tiap pagi
2- Amalkan gaya hidup sihat & minum air yang mencukupi sepanjang hari!


INFO & TESTIMONI KOPI HIJAU ALANA :
Kopi Hijau Alana

Kopi Hijau Alana



{[['']]}

(CLEARANCE) MYMI WONDERPATCH (TUMMY)

Mymi Wonder Patch (Tummy)


Harga Pasaran : RM60.00
Harga Kami : RM10.00 sahaja !!
Anda Jimat : RM5.00

Isi Kandungan/Berat : 5 keping (1 kotak)

POSTAGE :
RM7.20 SEM
RM9.80 SRWK
RM10.50 SBH

✔ Siapa yg bermasalah perut buncit dan gemuk, Boleh cuba wonder patch!
✔ Testimoni ramai dh berjaya
✔ Nak tau cuba dulu baru tau!
✔ Menguruskan, membakar lemak dan meningkatkan metabolisma
✔ Diluluskan oleh FDA, lulus ujian Alahan Kulit dan selamat digunakan
✔ Target kawasan berlemak
✔ Size: Each piece 19cm x 23cm
✔ Reka bentuk yang ergonomik
✔ Lekatan sangat baik dan tidak senang tanggal walaupun masa mandi

MYMI WONDER PATCH merupakan cara yang paling selamat, tiada kesan sampingan, selesa, senang dan berkesan!! Anda dapat mengalami kehilangan lemak badan anda bukan shj di bahagian perut, malah seluruh badan juga tanpa mengira masa bekerja, tidur atau senaman!

KELEBIHAN MYMI WONERPATCH :
✔ Formula dan design terbaru sesuai digunakan oleh ibu menyusu dan tiada pantang larang waktu penggunaannya.
✔ Kesan berkekalan panjang sehingga 8 jam
✔ Hanya tampal sebelum tidur
✔ Menyeraikan lemak/selulit pada dan di sekeliling perut
✔ Mengurangkan lemak pada perut


BAHAN UTAMA & KESAN MYMI WONDER PATCH :
1. Sophoricoside
Mengurangkan berat badan dan lemak

2. Catechin
Mengurangkan selulit dan menghalang pengumpulan sel-sel lemak

3. Capsaicin
Mencegah obesiti dan membuang celluite dengan mengurangkan lemak badan

4. Caffeine
Memusnahkan celluite bertindak melembutkan sel-sel lemak

5. Sallcornia herbacaa
Penjagaan kulit

CARA PENGGUNAAN MYMI WONDER PATCH :
1- Buka pelekat bahagian tengah terlebih dahulu
2- Lampirkan ke kawasan pusat
3- Keluarkan kedua-dua belah pelekat dan tekan perlahan-lahan
4- Buka selepas 6-8 jam dalam arah mendatar


INFO & TESTIMONI MYMI WONDER PATCH :




{[['']]}

IV MIST (AROMATIC NANO OIL) 12ML

IV Mist


Harga Pasaran : RM34.90
Harga Kami : RM28.00 sahaja !!
Anda Jimat : RM6.90

Isi Kandungan/berat : 12ml

POSTAGE :
RM7.20 SEM
RM9.80 SRWK
RM10.50 SBH

{ promosi HQ }

MASALAH RESDUNG MENJADIKAN HIDUP ANDA TIDAK KERUAN? KINI BERSEDIALAH UNTUK MENGUBAHNYA..

Dengan Mengunakan Produk “IV Mist”, Ia Dapat Mengurangkan Beberapa Masalah Seperti Resdung, Migrain, Pening Serta Pelbagai Jenis Penyakit yang Membelenggu Anda Selama Ini..Kini Anda Mampu Hidup Lebih Gembira Tanpa Kebimbangan Lagi!

Disclaimer : Penggunaan produk ivmist ini memberi kesan yang berbeza beza kepada setiap pengguna. Sila guna mengikut ketetapan cara penggunaan yang tersedia diatas atau dikotak


Memperkenalkan Kepada  Anda Produk “IV Mist”

Tidak sama seperti produk yang lain, IV Mist ini dicipta khusus adalah untuk membantu mengurangkan penyakit seperti resdung, migrain, asma dan sebagainya.

Anda juga tidak perlu membazirkan masa dan wang semata untuk membeli produk-produk tambahan yang lain kerana anda hanya memerlukan produk IV Mist ini sahaja untuk kembali sihat.

Diformulasikan oleh herba-herba organik yang selamat untuk digunakan, ia juga dikilangkan oleh pengilang Muslim dan produk ini halal untuk digunakan oleh semua golongan.

Ucapkan selamat tinggal kepada penyakit resdung yang membelenggu kehidupan anda selama ini kerana dengan hanya semburan mudah secara konsisten, penyakit anda akan mulai hilang sedikit demi sedikit dan anda akan kembali sihat & gembira.


Apakah Ramuan Sebenar Produk IV Mist Ini?
IV Mist dihasilkan daripada formulasi herba-herba dalam perubatan Islam dan moden serta ianya selamat & halal. Antara kandungannya ialah…

Habbatus Sauda

Habbatus Sauda atau Black Cumin (Nigella sativa) Seed kaya akan kandungan nutrisi Monosaccharides (molekul gula tunggal) dalam bentuk glukosa rhamnose, xylose, dan arabinose. Black Cumin (Nigella sativa) Seed mengandung non-starch polysaccharide yang berfungsi sebagai sumber serat diet yang sangat berguna. Lima belas asam amino membentuk protein yang mengandung Black Cumin (Nigella sativa) Seed, termasuk delapan dari asam amino penting. Asam amino tidak dapat disintesis secara cukup didalam tubuh kita, sedangkan kita memerlukannya untuk menjaga berat badan. Black seed mengandung Arginine yang penting pada masa pertumbuhan.

Saffron

Saffron adalah sejenis pokok herba dari Loridacces dengan ketinggian 10 hingga 30 cm. Ia mempunyai 3 kelopak bunga dan 3 kelopak daun yang berwarna unggu. Ia juga tergolong antara bahan yang termahal di dunia yang mempunyai khasiat dan nilai komersial yang tinggi. Khasiat utama Za’faran ialah merangsang pertumbuhan sel-sel otak manusia.

Khasiat lain ialah membuang angin dan asid yang berkumpul dalam perut, menambahkan tenaga zahir dan batin, masalah mati pucuk, sembelit, pertumbuhan akal dan fizikal bayi serta kanak-kanak, awet muda dengan kulit cerah dan bersih, bahan penenang bagi masalah kemurungan & runsing dan lain-lain lagi.

Serai

Doktor dan saintis telah menemui bahawa 1 gram serai mengandungi Citral yang mencukupi untuk mematikan sel kanser. Citral terbukti mampu menyebabkan aktiviti apoptosis (self desturct) yang boleh memusnahkan sel-sel kanser.

Kegunaan serai adalah ia adalah anti-oksidan, detoksifikasi – proses pembuangan toksin dari badan, menstabilkan tekanan darah dan kolestrol, sembelit, demam dan selsema, senak perut, anti-bakteria dan anti-kulat, artritis, gout dan sakit sendi, angin di dalam perut, mengatasi masalah sakit semasa menstruasi (haid), terbukti untuk merawat jerawat dan jeragat.

Limau Purut

Limau purut mempunyai khasiat yang tinggi dalam dunia perubatan. Mengandungi bahan aktif berubat seperti anti hysteria, anti tumor, pencuci asli, anti septic, anti bacteria dan banyak lagi. Limau purut juga digunakan sebagai ramuan ubatan dan juga bahan untuk mandi wap. Selain berkesan sebagai penggalak antitumor atau pencegah kanser, limau purut juga boleh digunakan untuk mencuci rambut dan mulut serta boleh membunuh pacat. Ekstrak minyak patinya boleh digunakan sebagai aromatherapi, nutraseutikal dan produk penjagaan diri. Limau purut juga boleh merawat luka, lebam dan gigitan serangga berbisa serta merangsang perjalanan darah.

Minyak Argan

Buah Argan dari pohon Argan atau nama saintifiknya Argania Spinosa ialah sejenis pokok yang tergolong di dalam keluarga Sapotaceae. Ia berasal dari era Tertiary dan merangkumi sebahagian besar kawasan negara Maghribi.Manfaat minyak argan adalah tidak hanya terhad kepada kulit, rambut dan kuku, tetapi juga untuk kesihatan badan dalaman. Ia juga dikenali untuk melegakan dan memberikan kelegaan daripada kesakitan yang disebabkan oleh penyakit sendi dan artritis. Argan minyak mempunyai kesan positif terhadap kolesterol dan aterosklerosis.

Minyak Eucalyptus

Harum minyak Eucalyptus mirip dengan minyak kayu putih, ciri-ciri dari warna minyak ini agak sedikit kuning lutsinar dengan harum yang sangat segar. Minyak eucalyptus banyak digunakan untuk aromaterapi dan memiliki banyak kegunaan dalam bidang kesihatan. Ada penelitian melaporkan bahawa dengan membakar campuran minyak eucalyptus dengan air dalam ruangan boleh membunuh 70% bakteria yang ada. Oleh sebab itu minyak ini juga sangat baik untuk melancarkan pernafasan. Bagi pesakit ashma juga boleh menghirup wap air panas yang sudah dicampur dengan minyak eucalyptus untuk terapi.

Aromaterapi dengan minyak eucalyptus boleh digunakan untuk anak-anak atau bayi, tetapi dengan dos yang ringan.

Minyak Kelapa Dara

Antara khasiat minyak kelapa dara berfungsi untuk mengurangkan parut jerawat dan stretch mark bagi wanita yang hamil, tiada masalah keputihan ketika hamil, kulit tidak mengalami sebarang masalah jerawat, berminyak dan kering, membantu mengurangkan berat badan dengan meningkatkan angka metabolisma, melembutkan kulit muka dan memberi perlindungan dari sinaran matahari, meningkatkan tenaga dan daya tahan fizikal dan mental, memperbaiki pencernaan dan penyerapan vitamin-vitamin, melawaskan pembuangan air besar dan kecil, melindungi tubuh daripada kanser, jerawat cepat susut, sistem penghadaman lebih baik, meningkatkan kesuburan, agen pelincir dalam hubungan suami isteri, melancarkan kitaran haid dan kurangkan rasa senggugut dan banyak lagi.

Minyak Halia

Halia mengandungi air, karbohidrat, serat, kalium, fosforus, kalsium, tenaga, protein, gentian, niasin, asid amino, gingerols, oleoresin, pati minyak, vitamin A, B dan C, lemak dan asid organik.Ia dikatakan dapat merawat penyakit banyak angin dalam badan, sakit kepala, sistem pencernaan bermasalah, sakit jantung, muntah, cirit-birit, disentri, asma, sakit perut, reumatisme, pengaliran darah bermasalah, mati pucuk, lemah tenaga batin, keracunan udang, badan kesejukan, sakit pinggang, urat saraf lemah, mabuk kenderaan, batuk kering, kejang, buang air berlendir dan darah haid berbau hamis. Halia ini bersifat panas jika kita amati dan juga lembap. Halia berupaya memanaskan tubuh, membantu proses pencernaan, melembutkan dinding perut dan lain-lain lagi.

Estrak Pudina

Pudina atau Mentha (B.Latin) adalah tumbuhan genus termasuk kira-kira 25 species berasal dari Europah, Afrika, Amerika Utara and Asia. Daun pudina juga bukan saja hebat dipergunakan untuk masakan tetapi sebalik baik untuk mereka yang gemar berdiet dan menjaga kesihatan diri luar dan dalam.Antara khasiat pudina adalah ia membantu saluran pencernaan. Jika terkena cirit birit atau sakit perut boleh ambil jus pudina untuk rawatan, membantu bertindak menjadi penyejuk kepada kulit & membantu dalam masalah kegatalan kulit, membantu mengurangkan sindrom usus , membersihkan perut, menghilangkan masalah kulit seperti jerawat, membantu dalam menghapuskan toksin dari badan, membantu dalam pemutihan gigi & memerangi nafas berbau dan lain-lain lagi.

Halia Bara

Halia Bara (Zingiber officinale var rubrum) merupakan sejenis halia daripada keluarga Zingiberaceae yang sering dikaitkan dengan dunia perubatan tradisional dalam alam Melayu dan Nusantara.Antara khasiat halia bara adalah seperti kegunaanya didalam mengubati penyakit kulit seperti panau dan kurap. Selain itu khasiatnya adalah seperti ia mampu juga menghilangkan tompok-tompok panau dengan mujarab. Halia Bara juga mampu menghilangkan kelumumur pada rambut serta merawat untuk menghilangkan rasa sengal-sengal otot serta sendi urat saraf. Halia bara juga didapati dapat menghilangkan batuk, meredakan demam malaria, didakwa dapat membantu menghilangkan masaalah penyakit gout dan juga merawat penyakit resdung.


Penyakit Apakah Yang Dapat dibantu Dengan IV Mist Ini & Bagaimanakah Cara Penggunaannya?
Sehingga ke hari ini, IV Mist boleh membantu mengurangkan pelbagai jenis penyakit. Berikut adalah sebahagian daripadanya dan cara untuk menggunakan IV Mist ini

Resdung & Selsema

Resdung merupakan penyakit yang biasa di negara kita. Kajian menunjukkan sebanyak 25% atau 1 daripada 4 orang penduduk Malaysia mempunyai masalah resdung. IV Mist sudah terbukti dengan ramai testimoni sudah berjaya membantu mengurang penyakit resdung.

Cara Rawatan : Sembur ditangan dulu dan sapu ditepi hidung, jolok dalam hidung sikit, sapu didahi, celah antara 2 kening, dan spray di leher dada dan sapu sampai rata dan spray atas kepala untuk meringankan.


Jerawat

Jerawat adalah suatu keadaan di mana pori-pori kulit tersumbat sehingga menimbulkan kantung nanah yang meradang. Jerawat adalah penyakit kulit yang cukup besar jumlah penderitanya INSYALLAH IV MIST dapat merewatnya dan mengecutkan jerawat-jerawat hidup dan bernanah

Cara Rawatan : Spray atau sapu di pipi yang ada jerawat hidup/baru/bernanah insyaALLAH dalam beberapa jam akan surut dan kering

Sakit Gigi

Sakit gigi iaitu rasa nyeri pada gigi. Sakit gigi disebabkan oleh berbagai masalah pada gigi dan gusi/rahang, Sakit gigi juga merupakan gejala penyakit jantung. Sakit gigi dapat mengakibatkan penyakit jantung dan stroke. Setidaknya, sakit gigi dapat menyebabkan kepala pusing dan tidak nyenyak tidur.

Cara Rawatan : Spray atau sapu di pipu kawasan sakit gigi dan jika gigi berlubang letakkan IV MIST pada putik kapas dan sapukan pada gusi atau dilubang gigi yang sakit.

Buasir Luaran

Buasir mengakibatkan gejala-gejala seperti sakit, pedih dan gatal di dubur. Jika buasir ini tersepit (bekalan darah akan terputus), bekuan darah akan terjadi di dalamnya menyebabkan ia terasa amat sakit.

Cara Rawatan : Sapukan pada putik kapas dan sapukan pada buasir luaran atau masukkan sedikit putik kapas kedalam lubang dubur

Stress, Pening Kepala & Migrain

Biasanya kepala akan rasa sakit atau pening apabila tekanan suhu atau tekanan kerja serta masalah masalah lain yang menyebabkan gangguan terhadap tumpuan kerja, ia menyebabkan banyak berlaku perkara yang tidak diingini.

Cara Rawatan : Spray atau sapu di atas kepala keseluruhan insyaALLAH akan melegakan dan menyegarkan.

Sakit Leher, Tersalah Tidur & Sakit Bahu

Leher sakit biasanya berlaku ketika tersalah tidur atau kerja kerja yang membebankan dan menyebabkan urat saraf akan mengalami kekejangan dan gangguan tumpuan kerja.

Cara Rawatan : Spray di leher dan sapu keseluruhan leher dan bahu dan urutan ringan sedikit.

Hidung Tersumat & Selsema

Keadaan ini biasanya melibatkan hidung dan dada serta penafasan tersumbat yang tidak tenteram dan sangat terganggu, ia melibatkan paru paru terganggu dan ia juga boleh menyebabkan pengsan.

Cara Rawatan : Sapu di dada, leher dan tepi hidung serta tapak kaki.


Sakit Sendi, Terseliuh & Bengkak

Sakit yang biasanya berlaku dilutut dan lain lain tempat, disebabkan terjatuh, gout, bersukan dan ia sangat membahayakan pesakit.

Cara Rawatan : Spray dan sapu tempat sakit tersebut dan urutan ringan.

Gatal-Gatal, Kurap & Panau

Penyakit kulit ini biasanya berlaku apabila bakteria hinggap pada kulit2 yang tidak dibersihkan atau alahan, ia menyebabkan kulit menjadi rosak dan kekerapan garuan juga menyebabkan bakteria lagi senang merebak.

Cara Rawatan : Spray dan sapu sapu di tempat gatal dan kurap dan jika panau pastikan kikis atau sapu dengan sesuatu yang kesat/kasar agar lapisan panau terkesan dan sapu IV MIST.


3 Sebab UTAMA Anda Mesti Menggunakan IV Mist
Ia boleh mampu membantu untuk mengurangkan masalah anda !

Selamat

IV Mist diformulasikan dari ramuan-ramuan herba yang terpilih, ianya 100% bahan organik dan tidak mendatangkan kesan sampingan kepada pengguna. IV Mist juga telah mendapat kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia.

Mudah
Cara menggunakan IV Mist ini sangat mudah dan mampu menjimatkan masa anda. Apa yang anda perlu lakukan ialah cuma “sembur” di tempat yang sepatutnya mengikut penyakit anda (Seperti yang telah diberitahu dalam kertas panduan)

Membantu
IV Mist telah banyak membantu mengurangkan masalah pada ramai pelangan kami, ia telah terjual lebih 300 ribu botol dalam setahun. Walaupun pada awalnya agak ragu-ragu, tetapi setelah mencubanya dan menyemburnya, kini mereka yakin apabila menggunakan produk IV Mist ini terhadap kesihatan mereka.


INFO & TESTIMONI IV MIST :
Lebam & Kebas



{[['']]}

AL RAZI SET SKINCARE 5 IN 1

Al Razi Skincare


Harga Pasaran : RM110.00
Harga Kami : RM90.00 sahaja !!
Anda Jimat : RM20.00

Isi Kandungan/Berat :

POSTAGE:
RM7.20 SEM
RM9.80 SRWK
RM10.50 SBH

DAH TRY MACAM-MACAM SET SKINCARE NAK PUTIH??INGINKAN SET 
SKINCARE PALING BERKESAN??AL RAZI SKINCARE PRODUK YANG 
ANDA CARI-CARI!!!

Al Razi Skincare ialah merupakan produk yang sesuai untuk kulit bermasalah seperti berjerawat dan berminyak.Jangan lupa pakai set skincare Al Razi sebelum keluar rumah. Hanya perlu sapu seluruh muka sahaja, tak perlu pakai bedak, tahan lama dan tak berminyak .Jom cantik seawal 5 hari dengan set skincare Al Razi. Jom dapatkan Al Razi Skincare harga bukan beratus ratus pun .. Harga pun mampu milik.

Al Razi Skincare!! Kulit muka, tekak,tangan pun boleh pakai. Bukan produk zaman mak nenek ye, tapi ramai jugak mak nenek yang nak cuba dengan produk set Al Razi ni.. huhu.So siapa yang masih belum cuba Al Razi Skincare, meh wassap lelaju nak bagi harga terlajak murah.Al Razi Skincare selamat diguna TANPA BAHAN KIMIA,TIADA PENGGELUPASAN,dan yang paling penting LULUS KKM!. 10 kali LEBIH BERKESAN,10 kali LEBIH PUTIH dengan set Al Razi Skincare nie..

Al Razi Skincare baru CERAH BAK KOREA!.Kesan seawal 5 hari je!! Produk  herba terbaikkkk.Tak cuba tak tahu,dah cuba mesti puas hati.Seronok bila pakai Al Razi Skincare nie..nak tahu kenapa???? Sebab bila nak pakai tak perlu nak  tonyoh-tonyoh tau.Sapu lembut-lembut.Tengok-tengok senang jer dia meresap.

Macam sebelum ni gunakan skincare lain tapi rasa susah sangat nak menyerap, kan?.takpe, pakai Al Razi Skincare ni confirm rasa lain.

KELEBIHAN AL RAZI SKINCARE :
✔ Membantu merawat masalah jerawat dan jeragat.
✔ Cepat menyerap ke dalam kulit.
✔ Mudah dan senang dibawa.
✔ Ikut warna kulit kita.
✔ Sesuai dengan semua jenis kulit.
✔ Sesuai dengan semua jenis warna kulit.
✔ Muka semakin glowing dan gebu.
✔ Tidak berminyak.

CARA PENGGUNAAN AL RAZI SKINCARE :
1- Basahkan muka dengan air suam, gosokkan sabun Al-Razi kat tapak tangan sehingga berbuih, sapu secara rata dan lembut ke wajah selama 2-3 minit kemudian bilas dgn air biasa/air sejuk.
2- Cuci muka dengan sabun Al-Razi 2x sehari
3- Siang hari sapukan Day Cream dan diikuti Sunblock.
4- Kemudian malam hari sapukan Night Cream dan Treatment Cream.


TIPS PENJAGAAN KESERIAN KULIT WAJAH YANG SIHAT :
• Kurangkan memakai pencuci muka kerana ia mempunyai bahan kimia yang boleh merosakkan muka anda.
• Jangan campur produk kecantikan sesuka hati kerana bimbang akan campurannya yang akan menyebabkan kerosakan pada wajah.
 • Amalkan campuran serbuk teh dan madu. Buat seperti scrub dan juga boleh disapu pada lengan dan leher.
• Wap panas boleh kecutkan pori-pori kulit dan mengurangkan pengeluaran sebum minyak. Caranya dgn guna daun bunga tahi ayam.
• Masker bedak sejuk dan madu.Campurkan bedak sejuk dan 2 sudu makan madu dan buatkan seperti mask di wajah.Lakukan selama 30 minit sebelum tidur dan bilas dengan air.
• Masker putih telur atau pati timun. Kisar pati timun dan buatkan seperti masker pada muka anda dan biarkan sehingga kering.Kemudian bilas dengan air.
• Minum teh hijau sekali atau dua kali sehari. Teh hijau bagus untuk pengantioksida yang boleh kurangkan jerawat.
 • Gunakan minyak sayuran sebagai pelembap wajah.


INFO & TESTIMONI AL RAZI SKINCARE :
Testimoni Al Razi Skincare

Testimoni Al Razi Skincare

Testimoni Al Razi Skincare


{[['']]}

AURAMOM MILK 500G

Auramom Milk


Harga Pasaran : RM80.00
Harga Kami : RM70.00 sahaja !!
Anda Jimat : RM10.00

Isi Kandungan/Berat : 500 gram (2 minggu +/-)

POSTAGE :
RM8.50 SEM
RM11.80 SRWK
RM13.10 SBH

KELEBIHAN & KHASIAT AURAMOM MILK :
IBU
✔ Membekalkan nutrisi seimbang untuk para ibu
✔ Memberi tenaga dalam tempoh kehamilan
✔ Membekalkan tenaga untuk ibu sepanjang hari
✔ Meningkatkan penghasilan susu ibu
✔ Susu ibu lebih pekat dan creamy (anak pasti suka)
✔ Menyokong penuh ibu bekerja Pam susu lebih banyak
✔ Bukan sahaja kuantiti susu tetapi kualiti susu terbaik


BAYI
✔ Meningkatkan imunisasi bayi
✔ Membekalkan nutrisi terbaik untuk bayi
✔ Kulit bayi lebih cantik
✔ Bayi cepat kenyang
✔ Mengurangkan risiko jaundis
✔ Bayi kurang meragam
✔ Diperkaya dengan vitamin dan zat yang diperlukan bayi.
✔ Baik untuk IQ minda


BAHAN-BAHAN DI DALAM AURAMOM MILK :
1. Oat
2. Fenugreek
3. Susu Tepung
4. Bijirin Gandum
5. Susu Kambing Organik
6. Actimalt
7. Mixberries
8. Strawberry


CARA PENGAMBILAN AURAMOM MILK :
Bancuh 2 sudu Auramom Milk dengan 200ml air suam dan sedia diminum.


INFO & TESTIMONI AURAMOM MILK :
Auramom Milk

Auramom Milk

Testimoni Auramom Milk

Auramom Milk

{[['']]}

KOPI ANGGUN PESONA JAMU SUSUK DARA (JSD)

Kopi Anggun Pesona JSD


Harga Pasaran : RM57.90
Harga Kami : RM50.00 sahaja !!
Anda Jimat : RM7.90

Isi Kandungan/Berat : 10 sachet x 25g

POSTAGE :
RM7.20 SEM
RM9.80 SRWK
RM10.50 SBH

KELEBIHAN KOPI ANGGUN PESONA JSD :
Khas untuk wanita:
✔ Mencantikkan kulit dgn pengambilan berterusan.
✔ Menganjalkan payudara & punggung.
✔ Menghilangkan masalah keputihan.
✔ Membantu memanaskan badan & melancarkan perjalanan darah.
✔ Kekal bertenaga, cergas walau seharian bekerja.


KANDUNGAN KOPI ANGGUN PESONA JSD :
1. Kopi
2. Krimer
3. Gula perang
4. Skim milk (susu skim)
5. Kacip fatimah
6. Manjakani
7. Akar serapat, bidara, pegaga.

CARA PENGGUNAAN KOPI ANGGUN PESONA JSD :
1- Koyakkan 1 sachet ke dlm secawan air panas (100 – 150 ml)
2- Kacau hingga larut & sedia utk di minum .

– Pantang larang sama spt ambil jamu2 lain.
– Blh di minum ketika dlm pantang .
Dilarang keras utk IBU HAMIL .
– Sesuai untuk yg belum atau dah berkahwin.
– Kencing manis boleh minum.
– Menopouse blh minum.
– Sakit buah pinggang boleh minum.


INFO & TESTIMONI KOPI ANGGUN PESONA JSD :

{[['']]}

KOPI PACAK POWER JAMU SUSUK DARA (JSD)

Kopi Pacak Power JSD


Harga Pasaran : RM57.90
Harga Kami : RM50.00 sahaja !!
Anda Jimat : RM7.90

Isi Kandungan/Berat : 10 sachet x 25g

POSTAGE :
RM7.20 SEM
RM9.80 SRWK
RM10.50 SBH

KELEBIHAN KOPI PACAK POWER JAMU SUSUK DARA :
Kopi Pacak Power (KPP) – khas utk lelaki:
✔ Merawat masalah kulit seperti kurap, kayap & panau.
✔ Membantu menyembuhkan luka dgn cepat.
✔ Menyegar & menyihatkan badan
✔ Membantu memanaskan badan & melancarkan perjalanan darah
✔ Kekal bertenaga, cergas & lebih tahan lama utk bersama isteri.


KANDUNGAN KOPI PACAK POWER JAMU SUSUK DARA :
1. Kopi
2. Krimer
3. gula perang
4. Skim milk (susu skim)
5. Kurma
6. Mahkota dewa
7. Madu
8. Goji,
9. Guarana
10. Tongkat ali
11. Bidara
12. Garam bukit


CARA PENGAMBILAN KOPI PACAK POWER JSD:
1- Koyakkan 1 sachet Kopi Pacak Power ke dlm secawan air panas (100-150ml)
2- Kacau hingga larut & sedia utk diminum.


CARA PENYIMPANAN KOPI PACAK POWER :
* Simpan di tmpt kering pd suhu bilik.
* Tidak terdedah kpd cahaya matahari


INFO & TESTIMONI KOPI PACAK POWER JSD :
Testimoni Kopi Pacak Power JSD

Testimoni Kopi Pacak Power JSD



{[['']]}

CLEARANCE STOCK

Lelong


HUBUNGI KAMI
011-2409 9343
BeautyKioskMurah
(( sila klik link di atas ))

CLOSE ORDER :
HARI BEKERJA :
PosLaju / NWE: 3 petang
COD : 11 pagi
Walk-in : Inform stok dahulu


!! PENGUMUMAN !!
Berkuatkuasa 15/10/2016, terdapat kenaikan kos penghantaran dari pihak PosLaju. Untuk kiraan jumlah produk beserta kos pos, sila rujuk harga di bawah;

KOS PENGHANTARAN:
( 0 - 500g )
RM7.20 SEM
RM9.80 SARAWAK
RM10.50 SABAH

( 501g - 750g )
RM8.50 SEM
RM11.80 SARAWAK
RM13.10 SABAH

( 751g - 1kg )
RM9.80 SEM
RM13.80 SARAWAK
RM15.80 SABAH

( 1.01kg - 1.25kg )
RM11.10 SEM
RM15.80 SARAWAK
RM18.40 SABAH

( 1.26kg - 1.5kg )
RM12.50 SEM
RM17.80 SARAWAK
RM21.10 SABAH

( 1.51kg - 1.75kg )
RM13.80 SEM
RM19.70 SARAWAK
RM23.70 SABAH

( 1.76kg - 2kg )
RM15.10 SEM
RM21.75 SARAWAK
RM26.40 SABAH

( 2kg - 2.5kg )
RM16.55 SEM NWE
RM34.40 SARAWAK
RM41.10 SABAH

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
COPYRIGHT © 2013. BEAUTY KIOSK - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Modified By BEAUTY KIOSK
Proudly powered by Blogger