TERBARU :
HOME » , , , » JAMU RATU DARA 60 KAPSUL

JAMU RATU DARA 60 KAPSUL

{[['']]}
jamu Ratu Dara

Harga Pasaran : RM35.00
Harga Kami : RM32.00 sahaja !!
Anda Jimat : RM3.00

Isi Kandungan/Berat : 60 kapsul

POSTAGE :
RM7.20 SEM
RM9.80 SRWK
RM10.50 SBH

* HARGA BERKUATKUASA 20/4/2017 *


Diluluskan oleh :
Kementerian Kesihatan Malaysia
No. Sijil : MAL09032148T

ADAKAH ANDA :
✘ Selalu rasa rendah diri dengan suami sebab prestasi anda tak hebat macam dulu?
✘ Kurang keyakinan dalam tak dapat memberikan servis terbaik untuk suami macam dulu-dulu?
✘ Asyik rasa tak selesa sebab keputihan melampau?
✘ Sering lesu dan lemah urat badan?
✘ Kulit kusam je dan tak ada langsung?

Jika anda tergolong dalam golongan di atas, kami ada jawapannya.. Jamu ini 100% diperbuat dari herba dan rempah ratus. Boleh mengatasi pelbagai masalah yang dialami oleh wanita. Untuk mendapatkan hasil yang menakjubkan, Jamu Ratu Dara perlu diamalkan secara konsisten. Hasilnya akan terpancar pada wajah dan tubuh badan anda terasa lebih segar dan sihat sentiasa.. Insyallah…


KHASIAT JAMU RATU DARA :
✔ Sangat berkesan untuk merapatkan serta memantapkan lagi vagina. Mcm anak dara balik tau!
✔ Sangat berkesan memulihkan masalah keputihan, kegatalan dan bau-bau yang kurang enak di miss-V anda
✔ Menambahkan tenaga dan melancarkan perjalanan darah.
✔ Merawat keletihan dan tidak bermaya. (Letih-letih badan tu elok la makan..)
✔ Melawaskan pembuangan air besar dan kecil.
✔ Memulih otot dalaman faraj. Sangat sesuai untuk wanita lepas bersalin.
✔ Membantu mengurangkan berat badan jika di amalkan secara konsisten.
✔ Awet muda. Boleh menghaluskan dan mencantikkan kulit (Muke jadi merah2 berseri)


SARANAN PENGGUNAAN JAMU RATU DARA :
UNTUK YANG SUDAH BERKAHWIN :
1- Makan 2 kapsul pagi (selepas sarapan) & 2 kapsul sebelah malam untuk 1 minggu yang pertama.
2- Minggu ke-2 dan seterusnya, makan 2 kapsul sekali mkn setiap hari sehingga datang bulan.
3- Datang bulan (Haid) perlu hentikan pengambilan Jamu Ratu Dara (JRD).
4- Selepas habis Haid, ulangi langkah2 diatas kembali.

* Pada bila-bila masa sahaja, anda boleh menambah dos kepada maksima 4 kapsul sehari sekiranya anda perlukan ekstra tenaga, ekstra rapat, alami keputihan yg ekstra & perlukan ekstra khasiat-khasiat lain di dalam JRD. Badan anda, hanya anda yg tahu.


UNTUK YANG BELUM BERKAHWIN (ANAK DARA / GADIS) :
1- Makan 1 kapsul pagi (selepas sarapan) & 1 kapsul sebelah malam utk 1 mggu yg pertama.
2- Minggu ke-2 dan seterusnya, makan 1 kapsul sekali mkn setiap hari sehingga datang bulan.
3-. Datang bulan (Haid) perlu hentikan pengambilan JRD.
4- Selepas habis Haid, ulangi langkah2 di atas kembali.

* Pada bila-bila masa sahaja, anda boleh menambah dos kepada maksima 4 kapsul sehari sekiranya anda perlukan ekstra tenaga, ekstra rapat, alami keputihan yg ekstra & perlukan ekstra khasiat-khasiat lain di dalam Jamu Ratu Dara. Badan anda, hanya anda yg tahu :)


UNTUK IBU MENYUSU :
1- Makan 1 biji kapsul selepas makan, selama 3 hari berturut-turut untuk lihat keserasian bayi terhadap herba Jamu Ratu Dara.
2- Jika bayi anda tidak meragam atau cirit-birit, boleh teruskan pengambilan ke 2 biji kapsul sehari.
3- Jika bayi anda tidak serasi, sila kurangkan dos ke 1 biji kapsul sehari semula.

** Kebanyakan ibu menyusu yang mengikuti aturan di atas, lazimnya tiada sebarang masalah yang dihadapi oleh bayi mereka, malah diperakui dapat membantu membanyakkan air susu ibu.


UNTUK PESAKIT DARAH TINGGI/DIABETES :
1- Makan 1 biji kapsul selepas makan, selama 3 hari berturut-turut untuk lihat keserasian badan anda terhadap herba Jamu Ratu Dara.
2- Jika badan anda tidak menunjukan sebarang alahan, boleh tambahkan dos kepada 2 biji kapsul setiap hari. Dos maksima untuk anda adalah 2 biji kapsul setiap hari sahaja.


NOTA KAKI :
✔ Anak dara pun boleh makan Jamu Ratu Dara ni untuk penjagaan awal..Tak rugi apa pun malah boleh menjaga kewanitaan kita ni dari anak dara lagi

Tidak di benarkan diambil oleh wanita mengandung.

✔ Jika menyusu bayi, boleh amalkan makan 1 biji ke 2 biji sehari. Mulakan dengan dos yg rendah untuk lihat keserasian bayi iaitu 1 biji sehari. Bila badan boleh terima, boleh makan 2 biji sehari. Jika bayi tidak serasi di sarankan berhenti dulu. InsyaAllah boleh banyakkan air susu ibu. Kebanyakkan ibu menyusu bayi mengikut aturan makan yg di sarankan tiada masalah.

✔ Boleh makan jika ada penyakit darah tinggi, tetapi harus mulakan dgn dos yg rendah iaitu 1 biji sehari. Bila badan boleh terima, boleh makan 2 biji sehari. Maksimum 2 biji untuk pesakit darah tinggi.

✔ Pastikan anda banyak minum air untuk kesan yang lebih baik.

✔ Lihat tahap penerimaan bdn anda. Badan anda, anda sahaja yang tahu. ;)

✔Ini adalah persediaan herba tradisional yg terpilih.


SOAL JAWAB MENGENAI JAMU RATU DARA :
Jika anda mengalami pening2, mengantuk, rasa mual, payudara dan ari-ari rasa berdenyut, keluar keputihan yg banyak pada awal pengambilan, itu adalah normal dan merupakan tindak balas dari herba dalam Jamu Ratu Dara (JRD). Segala tindak balas adalah bergantung kepada antibodi dan ketahanan badan masing-masing. Setiap tindakbalas ini juga berbeza diantara setiap individu. Tindakbalas ini hanyalah sementara dan akan hilang dalam masa dua atau tiga hari selepas mengamalkannya. Antaranya :

PENING KEPALA
Pening kepala terjadi disebabkan oleh metabolisme di dalam badan yang rendah dan proses ini membantu meningkatkatkan kembali metabolisme badan.Untuk mengatasi masalah tersebut minum banyak air kosong .Sekurang-kurangnya 8 gelas satu hari. Lagi banyak lagi bagus...

MENGANTUK @ PENAT DI PERINGKAT AWAL PENGAMBILAN JRD
Itu adalah tindak-balas pemulihan dan berlaku hanya sementara sahaja. Itu adalah tanda banyak toksin didalam badan. Ini kerana tahap kolesterol di dalam badan terlalu tinggi dan toksin yg banyak di dalam badan. Proses penurunan kolesterol dan penyingkiran toksin akan menyebabkan tindak balas ini berlaku untuk beberapa hari sahaja. Insya'Allah anda akan kembali normal dan segar selepas itu.

KELUAR KEPUTIHAN YANG BANYAK
Itu adalah normal. Teruskan makan Jamu Ratu Dara. Ianya adalah sebahagian dari proses pemulihan. Selepas seminggu (mungkin lebih lama) keadaan akan pulih seperti biasa bergantung kepada tahap dan serius mana keputihan yang dialami oleh individu tersebut.( Tempoh yang diambil untuk menghilangkan keputihan iniadalah berbeza bagi setiap individu). Pengambilan yang konsisten akan dapat menghilangkan terus keputihan dan juga bau yang tidak menyenangkan.

SAKIT @ RASA BERDENYUT DI BAHAGIAN ARI-ARI :
Sakit ari-ari tersebut cuma sementara kerana dalam proses membaik pulih kan rahim tersebut. Ini adalah kerana rahim anda tidak berapa sihat. Jika rahim tidak sihat, muka pun kurang berseri.


SOALAN LAZIM PENGGUNA JAMU RATU DARA :
S : Semasa pengambilan Jamu Ratu Dara, bolehkah seseorang itu mengambil makanan tambahan, vitamin, pil perancang atau lain-lain supplement?
J : Jamu Ratu Dara diperbuat 100% daripada herba-herba terpilih yang berkhasiat dalam proses penyembuhan dan kesegaran tubuh badan.Tiada sebarang masalah tetapi di nasihatkan untuk menjarakkan masa pengambilan antara ubat-ubatan lain itu sekurang-kurangnya 2 jam - 4 jam.

S : Siapakah yang tidak boleh makan dan mengamalkan Jamu Ratu Dara ini?
J : Mereka yang sedang menyusu bayi, sedang datang bulan dan mereka yang menghidap darah tinggi tidak digalakkan.

S: Adakah boleh mengamalkan Jamu Ratu Dara selepas bersalin / melahirkan?
J : Bagi orang yang baru melahirkan anak, boleh mengambil JRD pada hari ke-20 dalam pantang. JRD dapat mengembalikan tenaga, menegangkan otot-otot yang kecut, menyembuh luka bersalin, memulih dan menyempitkan lagi faraj dan boleh mengecutkan rahim.
**Namun jika menyusu badan, tidak di galakkan / bergantung pada bayi. Mulakan dengan dos yg sedikit iaitu sebiji sehari. Jika bayi tidak serasi, berhenti.

S : Jamu Ratu Dara panas tak? Boleh membantu mendapatkan zuriat?
J : Jamu Ratu Dara tidak panas. Insya-Allah boleh membantu menyuburkan rahim dan membantu untuk menambahkan kesempurnaan hubungan suami isteri..

S : Bolehkah amalkan Jamu Ratu Dara jika saya masih menyusukan bayi?
J : Kami tidak mengalakkan pengambilan JRD semasa tempoh menyusu bayi. (Tetapi jika anda ingin mencuba juga, mulakan dengan dos yang sedikit. Sebiji sehari, dan lihat tindak-balas bayi. Jika bayi anda tidak serasi anda dinasihatkan berhenti)

S : Adakah Jamu Ratu Dara boleh membantu melancarkan sistem kitaran haid yang tidak teratur?
J : Salah satu khasiat Jamu Ratu Dara adalah membetulkan sistem kitaran haid bagi yang mengalami masalah haid tidak teratur. Alhamdullillah ramai yg telah dapat mengatasinya.

S : Mengapa setelah mengambil Jamu Ratu Dara, darah haid saya keluar dengan banyak dari biasa?
J : Itu adalah tindak-balas positif kerana ia melancarkan pengaliran darah haid anda. Darah haid memang perlu di keluarkan dengan kadar yang sepatut nya agar tidak tertinggal didalam rahim. Jika haid tidak lawas dan keluar sedikit sahaja di khuatiri kelak akan menimbulkan masalah rahim dimasa akan datang.

S : Adakah anak dara yang belum berkahwin boleh ke mengamalkan Jamu Ratu Dara?
J : Boleh. Jika anak dara dan belum berkahwin, memadai dengan sebiji ke dua biji sehari sahaja. (Pengambilan jamu perlu di amalkan secara berpanjangan. Bermula dari anak dara sehinggalah melangkah ke fasa perkahwinan dan seterusnya memasuki alam keluarga dan bekeluarga)

S:Adakah Jamu Ratu Dara boleh menguruskan badan?
J : Jamu Ratu Dara BUKAN produk utk menguruskan badan. Ia merupakan produk herba yang khusus utk kesihatan dalaman wanita. Tetapi JRD sangat berkesan untuk melawaskan pembuangan. Sedikit sebanyak mungkin boleh membantu untuk mengurangkan berat badan. Kurangkan makanan berminyak dan berlemak. Wajibkan pengambilan 8 gelas air atau lebih dalam sehari.

S : Sejauh mana Jamu Ratu Dara boleh membantu hubungan intim suami isteri?
J : Ini adalah terbukti dan telah ramai yang berpuas hati. Para isteri yang mempunyai masalah semasa melakukan hubungan intim pasti akan dapat menghangatkan kembali hubungan bersama suami.
**Tips – Amalkan memakan JRD 2 biji pagi dan 2 biji malam. Cuti dari bersama suami selama 3-5 hari. Selepas tempoh bercuti dan berpantang selama 3-5hari itu, cuba bersama dengan suami anda. Pasti akan rasa perbezaanya! Hangat seperti malam pertama.. Suami anda pasti tersenyum..


PERINGATAN !!
Tindak-balas dan testimoni adalah berbeza-beza mengikut individu dan keserasian badan masing-masing. Jika anda tidak biasa / tidak pernah makan jamu, mulakan dgn dos yang sedikit dahulu supaya badan anda tidak terkejut dengan tindak balas herba ini. Badan anda, anda yang tahu.. ;)


INFO & TESTIMONI JAMU RATU DARA :
Jamu Ratu Dara

Jamu Ratu Dara



jamu Ratu Dara

Testimoni Jamu Ratu Dara

Testimoni Jamu Ratu Dara


Testimoni Jamu Ratu Dara

Testimoni Jamu Ratu Dara

  
Kongsi Artikel Ini :
loading...


HUBUNGI KAMI
011-2409 9343
(( sila klik link di atas ))

Kini di Shopee dan Carousell !! :)


CLOSE ORDER :
HARI BEKERJA :
PosLaju : 10 pagi
Walk-in : Seri Kembangan, Selangor
-- Isnin - Sabtu (10pg - 6ptg)


HARAP MAAF, MULAI 29/8/2017 TIADA LAGI PERKHIDMATAN COD KERANA TIADA RUNNER. HANYA WALK IN @ POS SAHAJA


 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
COPYRIGHT © 2013. BEAUTY KIOSK - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Modified By BEAUTY KIOSK
Proudly powered by Blogger