TERBARU :
HOME » , , , » SABUN TAHARAH (EXOTIC CLAY SOAP)

SABUN TAHARAH (EXOTIC CLAY SOAP)

{[['']]}
Sabun Mandian Taharah (biru)


Harga Pasaran : RM8.00
Harga Kami : RM4.94 sahaja !!
Anda Jimat : RM3.06

Isi Kandungan/Berat : 100g

Dengan memberi penekanan kepada aspek pengeluaran yang bermutu tinggi dan kawalan kebersihan yang ketat, Sabun Taharah juga amat bersesuaian untuk dijadikan sabun mandian harian. Tanah liat yang dirumus khas ini mempunyai gabungan zarah-zarah yang halus serta kelembapan semulajadi yang tinggi dari sudut sains di mana kandungan zarahnya mengandungi cas-cas positif dan negatif yang terbentuk dari gabungan air dan udara. Ia dapat membekalkan kelembapan secara semulajadi kepada kulit.

Kandungan tanah liat dapat membersih kulit dengan sempurna kerana tanah merupakan pembasmi kuman (antiseptik) yang terbaik. Penggunaan sabun Taharah ini telah teruji keistimewaannya dalam menjaga kesihatan dan kecantikan kulit.Menghaluskan dan melembabkan kulit diseluruh badan. 

Penggunaan yang berterusan dapat menghilangkan penyakit-penyakit kulit seperti ruam, gatal-gatal, kudis, panau, kurap, kulit kering serta rekahan tumit kaki.

Selamat dan boleh digunakan oleh semua peringkat usia termasuk bayi kerana tidak mendatangkan kemudaratan dan kesan sampingan kepada pengguna. Ini adalah kerana campuran sabun Taharah tidak mengandungi bahan kimia yang merbahaya untuk kulit hanya sumber-sumber semulajadi digunakan dalam pembuatannya.


FAEDAH SABUN TAHARAH KEDAPA ANDA :
✔ Kegunaan untuk bersamak
✔ Mengandungi Vitamin A, C dan E
Sabun Taharah ini mempunyai kandungan mineral dan zat galian secara semulajadi seperti magnesium, sodium, kalsium dan potassium yang memberi kecantikan dan kesihatan pada kulit kita
✔ Mengandungi minyak zaitun yang memberi daya kelambapan yang sempurna amat sesuai untuk semua jenis kulit bagi semua peringkat usia untuk kecantikan dan kesihatan diri
✔ Mencerahkan, Menghaluskan dan Melembapkan kulit
✔ Menghilangkan bau badan dan kotoran. (Gunakan sbg deodorant)
✔ Menghilangkan penyakit kulit seperti panau, kurap, kudis, ruam, gatal-gatal, kulit kering, kelemumur serta rekahan tumit kaki
✔ Zat, vitamin dan mineral yang terkandung boleh menghilangkan jerawat, bintik-bintik hitam (jeragat), mengurangkan garis-garis penuaan, kedutan pada muka dan memberi kesegaran yang berpanjangan
✔ Serbaguna untuk basuhan sayuran, barang kemas, basuhan baju dan lain-lain
✔ Untuk menyamak najis berat (najis mughallazah). Kaedah samak seperti biasa 1 kali air Sabun Taharah, 6 kali air biasa.


CARA PENGGUNAAN YANG LEBIH BERKESAN :
1- Biarkan Sabun Taharah di kulit yang bermasalah seketika supaya buih / air sabun ini benar-benar menyerap ke dalam kulit, kemudian barulah dibilas.
2- Jika demam panas, lumurkan Sabun Taharah ke badan supaya tanah liat akan meyerap panas / wap badan.
3- Biarkan kering, kemudian bilas.
4- Penggunaan yang berterusan setiap hari adalah digalakkan untuk memberi kesan yang lebih baik.


TESTIMONI SABUN TAHARAH :

1: Cik Suria, UK
Saya tak nafikan sabun taharah memang bagus, saya membeli sabun ini kerana saya baru terkena chicken pox dan apa lagi banyak tanda2.Alhamdulillah sekarang saya menggunakan sebagai sabun harian dan kawan2 saya tak percaya saya barulepas kena chicken pox. Sebab tiada kesan langsung especially pada muka. Sekarang pula apabila saya berhijrah ke Uk. Sabun in menyelamatkan saya lagi.Kerana saya terpaksa membeli barang2 di car bootsale yang harga agak jauh lebih murah. Sabun ini telah memudahkan saya menyamak barang yang saya beli seperti microwave, set pinggan mangkuk dan setperiuk. Terima kasih yang tak terhingga kepada pengeluar sabun ini.

2 : Puan Jamilah
Saya memang mengunakannya. pertama bintik-bintik hitam dihidung dan pore sudah hilang dan mengecil.Lagi satu baru-baru ni masa mengoreng ikan tak semena2 minyak masak meletup habis terpercik ditangan. Apa lagi mengelembung lah terkena minyak panas tu. Saya lekas-lekas ambik Sabun Taharah sapukan buihnya pada tangan yang terkena minyak dan biarkan selama 10 minit. Alhamdulilah ia tak mengelembung dan sudah pulih. Malah luka pun boleh sembuh cepat bila kita sapukan buihnya. Cuba jangan tak cuba.


Kongsi Artikel Ini :
loading...




ENJOY RM7 OFF*

Download Shopee App & use this Referral Code:
BEAUT482

*Min spend RM30
*Valid for first-time in-app purchase only



---------------------------------------------------


HUBUNGI KAMI
011-2409 9343
(( sila klik link di atas ))

Kini di Shopee dan Carousell !! :)


CLOSE ORDER :
HARI BEKERJA :
PosLaju : 10 pagi


 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
COPYRIGHT © 2013. BEAUTY KIOSK - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Modified By BEAUTY KIOSK
Proudly powered by Blogger