TERBARU :
HOME » , , » ROSALINDA LIPS (EXTRA COLLAGEN & VITAMINS) D'HERBS

ROSALINDA LIPS (EXTRA COLLAGEN & VITAMINS) D'HERBS

{[['']]}
Rosalinda Lips D'Herbs


Harga Pasaran : RM25.00
Harga Kami : RM18.75 sahaja !! *
Anda jimat : RM6.25

Isi Kandungan/Berat :

POSTAGE :
RM7.20 SEM
RM9.80 SRWK
RM10.50 SBH

* PROMOSI LESS 25% UTK PRODUK D'HERBS SAH SEHINGGA DIBERITAHU SHJ



Diluluskan oleh :
Kementerian Kesihatan Malaysia
No. Sijil :
D'Herbs - Rosalinda Lips-Asmara : NOT160509316K
D'Herbs - Rosalinda Lips-Feminim : NOT160509318K
D'Herbs - Rosalinda Lips-Pesona : NOT160509317K
D'Herbs - Rosalinda Lips-Sensasi : NOT160509323K

Rosalinda Lips melimpahkan warna mewah pada bibir sementara ramuan yang berkhasiat seperti Jojoba, Aloe Vera, minyak kelapa dan minyak zaitun membantu anda untuk melembapkan bibir agar tampak lebih sihat dan mekar bak sekuntum bunga.

Rosalinda Lips datang dengan 5 pilihan warna citarasa wanita moden sesuai untuk wanita Asia:
1. Seksi
2. Pesona
3. Sensasi
4. Asmara
5. Feminin.


KHASIAT & FUNGSI ROSALINDA LIPS D'HERBS :
✔ Menyerikan lagi bibir
✔ Melembapkan bibir yang kering dan merekah


KANDUNGAN & KHASIAT SETIAP RAMUAN DALAM ROSALINDA LIPS :
1. Jojoba : Ekstrak Jojoba dihasilkan daripada biji tumbuhan semak yang sering didapati di padang pasir Mexico, Arizona dan California. Sifatnya yang hampir sama dengan minyak yang dihasilkan oleh tubuh manusia menyebabkan minyak jojoba amat sesuai digunakan oleh manusia. Minyak jojoba berupaya melembutkan lagi kulit, membasmi jerawat dan bakteria, serta boleh digunakan untuk membersihkan kulit tubuh.

2. Daun Aloe Barbadensis : Tumbuhan yang berasaskan gel ini terbukti mempunyai banyak kegunaan dan khasiat untuk tujuan kesihatan dan kecantikan. Juga dikenali dengan nama Aloe Vera dan Lidah Buaya, ia merangsang penghasilan kolagen dalam tisu kulit dan mampu merawat masalah kulit dan memudarkan parut yang masih baru, di samping melembap dan menyegarkan kulit. Ia juga mampu melegakan rasa sakit, gatal dan mengurangkan pendarahan, mempercepatkan proses penyembuhan, serta merawat kulit yang kering dan rosak.

3. Hydrogenated Olive Oil : Minyak zaitun yang telah malalui proses hidrogenisasi ini mampu mengatasi pelbagai masalah kulit seperti jerawat, parut, eczema, psoriasis dan melecur. Ia juga berperanan melambatkan penuaan kulit serta menyeri dan menghaluskan kulit.

4. Cocos Nucifera (Coconut) Oil : Minyak kelapa terbukti membantu melembap dan menghaluskan kulit yang kering terutamanya, selain mencegah kedutan pada kulit dan mengatasi masalah kulit seperti psoriasis. 

5. Hydrolyzed Candelilla Wax : Lilin Candelilla yang terhasil melalui proses hidrolisis ini berasal dari pokok Candelilla yang sering terdapat di utara Mexico dan baya darat Amerika Syarikat. Ia berkesan dalam merawat masalah kulit seperti jerawat atau reaksi alahan.

6. Petrolatum : Lebih dikenali sebagai jeli petroleum, ia terhasil daripada gabungan kompleks hidrokarbon ini mempunyai khasiat yang tinggi untuk kulit seperti melembapkan kulit yang kering serta membantu mengurangkan garis-garis halus dan kedutan pada kulit.

7. Phenyl Trimethicone : Bahan ini merupakan hasil silikon yang berupaya untuk melembapkan kulit. 

8. Hydrogenated Castor Oil : Minyak Castor yang terhasil melalui proses hidrogenisasi dengan minyak buah jarak ini berfungsi untuk mengatasi masalah kulit kering.

9. Titanium Dioxide : Untuk membuat warna lebih terang, untuk menutup ketidaksempurnaan. Boleh melindung kulit dari sinaran matahari. Mengekalkan warna gincu. Menyerikan kulit.

10. Tocopheryl Acetate : Juga dikenali dengan nama vitamin E acetate merupakan vitamin tambahan yang menyediakan kesan antioksidan yang bermanfaat kepada kulit.

11. Helianthus Anuus (Sunflower) Seed Oil : Biji bunga matahari merupakan sumber yang sangat baik dari vitamin E yang mengandungi agen anti-oksida yang tinggi yang berfungsi meneutralkan kesan radikal bebas berikutan pencemaran bahan kimia yang berbahaya pada kulit, mencegah penuaan awal serta merawat kedutan pada kulit

12. Kolagen : Kolagen merupakan sejenis protein utama yang terdapat pada tisu penghubung yang terkandung dalam hidupan semulajadi seperti mamalia dan ikan. Khasiatnya telah terbukti untuk kesihatan kulit misalnya melembutkan kulit, mengukuh dan meningkatkan keanjalan kulit di samping mempercepatkan proses pemulihan pada kulit yang terluka.

13. Hydroxytoluene Butylated (BHT) : Turut dikenali sebagai butylhydroxytoluene, BHT merupakan sebatian organik yang terhasil daripada fenol , yang berguna untuk yang antioksidan hartanah. 

14. Propylparaben : Ia merupakan sebatian organik yang sering terkandung dalam tumbuhan yang berperanan sebagai bahan pengawet dan bertindak sebagai anti-kulat.

15. Methylparaben : Sebatian yang turut dipanggil methyl-4-hydroxybenzoate ini merupakan bahan pengawet yang berperanan untuk membasmi mikrobiotik.


CARA PENGGUNAAN ROSALINDA LIPS D'HERBS :
Oleskan di bibir anda


INFO & TESTIMONI ROSALINDA LIPS D'HERBS :
Rosalinda Lips D'Herbs





Kongsi Artikel Ini :
loading...




ENJOY RM7 OFF*

Download Shopee App & use this Referral Code:
BEAUT482

*Min spend RM30
*Valid for first-time in-app purchase only



---------------------------------------------------


HUBUNGI KAMI
011-2409 9343
(( sila klik link di atas ))

Kini di Shopee dan Carousell !! :)


CLOSE ORDER :
HARI BEKERJA :
PosLaju : 10 pagi


 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
COPYRIGHT © 2013. BEAUTY KIOSK - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Modified By BEAUTY KIOSK
Proudly powered by Blogger