TERBARU :
HOME » , , » COLLAGEN LIPSTICK GINCU MUNGIL JAMU JELITA

COLLAGEN LIPSTICK GINCU MUNGIL JAMU JELITA

{[['']]}
Gincu Mungil Glossy Treatment Jamu Jelita


Harga Pasaran : RM26.90
Harga Kami : RM20.18 sahaja !!
Anda Jimat : RM6.72

Isi Kandungan/Berat :


POSTAGE :
RM7 SEM
RM10 SS

NEW PACKAGING!!
Dahulunya dikenali sebagai Gincu Mungil Glossy Treatment



Diluluskan oleh :
Kementerian Kesihatan Malaysia
No. Sijil :
JAMU JELITA Gincu Mungil Glossy Collagen Treatment :
NOT150803908K

Diperkaya dengan kolagen, minyak zaitun dan gamat, Gincu Mungil ternyata berkesan untuk memelihara kehalusan dan kelembapan bibir anda di samping membantu menyerlahkan warna bibir mengikut suhu tubuh dan darah.

KHASIAT COLLAGEN LIPSTICK GINCU MUNGIL :
✔ Memelihara kelembapan bibir
✔ Memelihara kehalusan bibir
✔ Mengatasi masalah bibir kering
✔ Menyerlahkan warna bibir secara semulajadi mengikut suhu badan dan darah
✔ Menyerlahkan seri wajah
✔ Meningkatkan keanjalan bibir


KANDUNGAN COLLAGEN LIPSTICK GINCU MUNGIL :
1. Hydrogenated Castor Oil:
Minyak Castor yang terhasil melalui proses hidrogenasi dengan minyak buah jarak ini berfungsi sebagai pengemulsi serta mengurangkan risiko kulit kering dan kesan radikal bebas yang disebabkan oleh pendedahan terhadap bahan kimia yang merbahaya.

2. Phenyl Trimethicone:
Phenyl Trimethicone terhasil daripada silikon serta berupaya mengekalkan kelembapan bibir anda.

3. Zaitun (Olea Europaea):
Ekstrak buah zaitun sememangnya tinggi kandungan vitamin E yang bersifat antioksidan bagi membantu mencegah kerosakan bibir di samping memelihara kelembapan bibir serta menjana tisu kulit bagi menjadikan bibir anda lebih halus dan lembut.

4. Titanium Dioksida:
Sebatian sintetik yang turut dipanggil titania ini mudah menyerap ke dalam kulit dan berperanan menambah warna pada sesuatu produk serta melindungi bibir anda daripada sinaran matahari dan pancaran radiasi ultraungu (UV) sekaligus membantu mencegah kerosakan sel kulit dan bibir.

5. Synthetic Candelilla Wax:
Lilin Candelilla yang dihasilkan secara sintetik ini bagi memelihara tekstur produk ini serta berfungsi sebagai emolien bagi membantu memelihara kelembapan bibir anda.

6. Gamat:
Gamat merupakan sejenis haiwan di dasar lautan yang turut dipanggil timun laut. Gamat yang sarat dengan khasiat vitamin A, B1, B2, C beserta garam galian seperti kalsium, magnesium, zink dan zat besi terbukti mengandungi pelbagai jenis khasiat yang tinggi untuk meningkatkan tahap kesihatan secara menyeluruh. Selain berupaya memelihara kesihatan dalaman, gamat yang tinggi kandungan kolagen ini mampu menggalakkan pertumbuhan tisu yang sihat di samping memelihara keanjalan dan kehalusan bibir anda.

7. Tocopheryl Acetate:
Tocopheryl Acetate turut dipanggil vitamin E acetate dan berfungsi sebagai agen antioksida yang berperanan melindungi tisu bibir daripada kerosakan yang disebabkan oleh radikal bebas seterusnya membantu mengatasi masalah bibir kering.

8. Jojoba:
Minyak Jojoba terhasil daripada biji pokok Jojoba dan kaya dengan khasiat dari sumber 98% asid lemak, vitamin A, B-kompleks dan E bagi menyingkirkan sel kulit mati dan memperbaiki tekstur bibir anda. Ia juga berupaya menyerlahkan seri bibir di samping memelihara kelembapan dan kehalusan bibir seterusnya mengatasi masalah bibir kering.

9. Biji Bunga Matahari (Helianthus Annuus):
Biji bunga matahari kaya dengan khasiat dari sumber vitamin E yang berupaya memelihara kelembapan dan kehalusan bibir anda di samping membantu mencerahkan warna bibir yang gelap.

10. Kolagen:
Kolagen merupakan struktur protein utama yang kaya dengan khasiat untuk kesihatan dalaman dan luaran. Ia bukan sahaja berupaya memelihara kehalusan dan keanjalan kullit, malah baik untuk bibir anda bagi mengatasi masalah bibir kering dan mengelupas.

11. Butyl Hydroxytoluene (BHT):
BHT adalah sejenis sebatian organik yang mempunyai sifat antioksidan yang berupaya menentang radikal bebas sekaligus menentang kerosakan sel kulit dan bibir.

12. Aloe Vera (Aloe Barbadensis):
Tumbuhan yang berasaskan gel ini mampu menggalakkan penghasilan kolagen dalam tisu bibir anda agar ia tampil lebih halus dan anjal. Selain itu, aloe vera juga berupaya membasmi sel kulit mati serta memelihara kelembapan bibir seterusnya membantu merawat masalah bibir kering dan mengelupas.

13. Emas:
Emas sering digunakan oleh masyarakat tradisional Mesir bagi rawatan kulit mahupun bibir. Ia berupaya mencerahkan warna bibir, memelihara sel bibir agar ia tampil lebih sihat dan bermaya, di samping menggalakkan penghasilan kolagen pada bibir seterusnya memelihara kehalusan, kelembapan dan keanjalan bibir anda.

14. CI 77492:
CI 77492 atau yellow iron oxide merupakan sejenis pigmen yang berasaskan mineral bagi menambah warna kuning lemon ke dalam produk kosmetik.


CARA PENGGUNAAN COLLAGEN LIPSTICK GINCU MUNGIL :
1- Oleskan pada bibir anda
2- Sesuai untuk wanita dan lelaki
3- Simpan di tempat yang bersuhu bilik


INFO & TESTIMONI COLLAGEN LIPSTICK GINCU MUNGIL :
Gincu Mungil Jamu Jelita

Gincu Mungil Jamu Jelita

Gincu Mungil Jamu Jelita

OLD PACKAGING


Kongsi Artikel Ini :
loading...




ENJOY RM7 OFF*

Download Shopee App & use this Referral Code:
BEAUT482

*Min spend RM30
*Valid for first-time in-app purchase only



---------------------------------------------------


HUBUNGI KAMI
011-2409 9343
(( sila klik link di atas ))

Kini di Shopee dan Carousell !! :)


CLOSE ORDER :
HARI BEKERJA :
PosLaju : 10 pagi


 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
COPYRIGHT © 2013. BEAUTY KIOSK - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Modified By BEAUTY KIOSK
Proudly powered by Blogger