TERBARU :
HOME » , , » LULUR BUAH (SEJUK & SEGAR) JAMU JELITA

LULUR BUAH (SEJUK & SEGAR) JAMU JELITA

{[['']]}
Lulur Buah Jamu Jelita


Harga Pasaran : RM18.90
Harga Kami : RM14.18 sahaja !!
Anda Jimat : RM4.72

Isi Kandungan/Berat :


BORONG:
3x RM13.23

POSTAGE :
RM7 SEM
RM10 SS



Diluluskan oleh :
Kementerian Kesihatan Malaysia
No. Sijil :
JAMU JELITA Lulur Buah :
NOT150803844K

Lulur Buah Jamu Jelita diperkaya dengan gabungan ramuan semulajadi yang berkhasiat untuk rawatan kecantikan kulit. Ia berupaya menyingkirkan cela dan sel kulit mati seterusnya memelihara kehalusan dan keremajaan kulit di samping menyegarkan lagi tubuh badan anda.

Lulur Buah Jamu Jelita membantu membersih, mencerah, menghalus, menyingkirkan sel kulit mati, jerawat badan, mengurangkan kesan rekahan & kehitaman.

Lulur Jamu Jelita hadir dalam 2 haruman:
1. Lulur Buah
2. Lulur Rempah


KEBAIKAN LULUR BUAH SKRUB JAMU JELITA :
✔ Menyegarkan tubuh badan
✔ Menggebu dan menghaluskan lagi kulit
✔ Menanggalkan sel kulit mati
✔ Meningkatkan kecerahan kulit
✔ Meningkatkan keanjalan dan ketegangan kulit
✔ Mengatasi masalah kulit seperti jerawat, selulit dan parut
✔ Memperbaiki struktur kulit
✔ Menyerlahkan keremajaan kulit
✔ Membuang angin dalam badan
✔ Menggalakkan pembakaran lemak
✔ Melindungi kulit daripada kerosakan akibat sinaran UV
✔ Mengharumkan tubuh badan


KANDUNGAN LULUR JAMU JELITA :
1. Strawberi:
Strawberi kaya dengan khasiat dari sumber vitamin C dan asid elagik yang berperanan meneutralkan radikal bebas sekaligus mencegah kerosakan pada kulit di samping kandungan asid salisilik yang berupaya membuang sel kulit mati dan mengecilkan pori-pori sekaligus menghaluskan lagi kulit. Di samping itu juga, strawberi turut membantu meningkatkan kecerahan kulit, menghapuskan cela pada wajah, merawat kesan alahan serta melindungi kulit daripada sinaran ultraungu (UV) yang mempercepatkan proses penuaan.

2. Oren:
Oren kaya dengan kandungan serat, vitamin C dan A, kalsium serta potassium yang dapat membantu mengurangkan risiko serangan kanser kulit, memelihara kesihatan kulit serta melindungi kulit daripada proses penuaan dan jangkitan penyakit.

3. Blueberi:
Blueberi merupakan agen antioksida yang bertindak meneutralkan radikal bebas di samping membantu melambatkan proses penuaan serta menentang risiko serangan jantung dan strok. Ia juga berupaya memperbaiki struktur kulit, meningkatkan daya ketahanan tubuh, mengurangkan tahap gula dalam darah dan memelihara saluran pencernaan daripada jangkitan. Blueberi juga kaya dengan zat polyphenol yang berupaya membakar lemak dalam tubuh terutamanya di bahagian perut selain kandungan serat yang mampu mengurangkan selulit.

4. Bengkoang:
Bengkoang atau sengkuang yang kaya dengan serat ini bukan sahaja menjadi sebahagian daripada hidangan di Malaysia, malah mempunyai khasiat untuk menyihatkan kulit. Selain kaya dengan serat, sengkuang turut mengandungi vitamin B1 dan C yang berperanan melembap, menegang, mencerah serta menghaluskan kulit, selain menghapuskan bintik-bintik hitam, parut jerawat dan kedutan pada kulit.

5. Nanas:
Nanas mengandungi enzim Bromolina yang berfungsi sebagai agen anti-radang yang mampu memelihara kesihatan otot dan kulit, sekaligus berupaya mengurangkan selulit.

6. Epal:
Buah epal yang bertindak sebagai agen antioksida ini sememangnya kaya dengan pelbagai khasiat vitamin A, C, B1, B2, B3, B5 dan B6 yang berperanan menyahtoksin, meningkatkan kehalusan, kelembapan dan kecerahan kulit, serta merawat masalah seperti parut, jerawat, jeragat, kulit kusam serta kedutan dan garis-garis halus pada kulit. Epal juga sarat dengan folat yang menggalakkan pertumbuhan sel kulit yang baru dan sihat di samping menyerlahkan keremajaan kulit.

7. Delima:
Delima mengandungi mengandungi anthocyanin dan tannin hidrolisis yang merupakan agen antioksida yang berfungsi menyingkirkan toksin daripada tubuh badan seterusnya membantu mencegah kerosakan sel dan menentang proses penuaan dan serangan kanser. Selain membantu menggalakkan pertumbuhan sel-sel kulit yang sihat, delima juga mampu memperbaiki tekstur kulit, meningkatkan keanjalan dan kecerahan kulit, serta mengatasi masalah seperti kedutan dan garis-garis halus.

8. Walnut:
Walnut kaya dengan vitamin B-kompleks dan E yang bersifat antioksidan bagi membantu mencegah kerosakan sel kulit serta melambatkan proses penuaan, di samping membantu memelihara kelembapan kulit dan menyerlahkan seri kulit dari dalam.

9. Timun:
Timun tinggi kandungan antioksidan bagi mencegah radikal bebas seterusnya memelihara kulit daripada proses penuaan, di samping tinggi kandungan air yang berupaya menyingkir toksin dan memelihara kelembapan kulit. Timun turut berupaya menegangan kulit, mengecilkan liang pori, memperbaiki tona kulit agar ia tampil lebih sekata dan berseri serta kaya dengan vitamin E dan potassium yang berupaya mengurangkan kesan kedutan, garis-garis halus serta sebarang cela yang mengganggu penampilan.

10. Anggur:
Anggur ternyata kaya dengan khasiat dari sumber vitamin B2 yang berfungsi menentang radikal bebas sekaligus membantu mencegah kerosakan sel dan melambatkan proses penuaan kulit. Anggur juga mampu melindungi kulit daripada kerosakan akibat sinaran cahaya matahari, mengurangkan kesan parut dan memperbaiki tona kulit agar ia sekata di samping membantu memelihara kehalusan dan keremajaan kulit.

11. Zaitun:
Minyak zaitun ternyata mempunyai khasiat yang pelbagai bagi kulit, rambut serta kesihatan dalaman. Ia tinggi kandungan vitamin E yang bersifat antioksidan bagi membantu memelihara keremajaan kulit serta mencegah kerosakan kulit akibat pencemaran mahupun pancaran cahaya matahari. Di samping itu, vitamin E turut berupaya meningkatkan keanjalan dan kelembapan kulit, mempercepatkan proses penyembuhan luka, menjana tisu kulit bagi menjadikan kulit lebih halus dan lembut di samping membantu mengurangkan kesan kedutan, garis-garis halus dan rekahan pada kulit.

12. Limau Nipis:
Limau nipis sarat dengan vitamin C yang bertindak sebagai anti-oksida dan berperanan meneutralkan radikal bebas berikutan pencemaran bahan kimia yang berbahaya pada kulit. Tumbuhan ini juga berupaya menyingkirkan toksin, mengurangkan kedutan dan garis-garis halus selain bertindak menghalus dan meningkatkan kecerahan kulit.

13. Kolagen Terhidrolisis:
Gelatin atau kolagen larut air mengandungi asid amino yang telah melalui proses hidrolisis (di mana sebatian ini telah ditambah dengan air) mampu membina dan mengekalkan tisu yang sihat, menyeimbangkan kandungan protein dalam badan serta mengekalkan kelembapan dan kehalusan kulit. Ia bersifat antioksidan dan berupaya memelihara keanjalan dan keremajaan kulit di samping mempercepatkan proses pemulihan pada kulit yang terluka.

14. Vitamin C:
Vitamin C yang turut dipanggil asid arkobik ini sering terkandung di dalam buah-buahan dan sayur-sayuran serta tinggi kadar antioksidan yang berperanan menyingkirkan toksin dari tubuh badan dan meneutralkan kesan radikal bebas sekaligus berupaya mencegah kerosakan sel dan melambatkan proses penuaan kulit.

15. Vitamin E:
Pengambilan vitamin E yang konsisten menghasilkan tekstur kulit yang cantik dan berseri. Ia juga merupakan agen anti-oksida yang mampu mengurangkan kesan radikal bebas sekaligus mencegah kerosakan sel dan melambatkan proses penuaan kulit. Vitamin E juga berperanan mengatasi masalah kulit seperti parut jerawat, jeragat, tompok hitam dan kulit kusam selain membantu meningkatkan keanjalan dan kelembapan kulit, mempercepatkan proses penyembuhan luka serta melindungi kulit daripada pancaran radiasi ultraviolet yang boleh mengakibatkan kanser kulit.


CARA PENGGUNAAN LULUR BUAH JAMU JELITA :
1- Lulur, rata dan gosokkan Lulur Buah Jamu Jelita ke seluruh tubuh terutamanya pada bahagian yang berlemak dan bermasalah.
2- Biarkan selama 5 hingga 7 minit dan bilas hingga bersih.
3- Disyorkan untuk menggunakan Lulur Buah Jamu Jelita 2 hingga 3 kali seminggu.


INFO & TESTIMONI LULUR BUAH JAMU JELITA :

Lulur Buah Jamu Jelita

Lulur Buah Jamu Jelita

Lulur Buah Jamu Jelita

Kongsi Artikel Ini :
loading...




ENJOY RM7 OFF*

Download Shopee App & use this Referral Code:
BEAUT482

*Min spend RM30
*Valid for first-time in-app purchase only



---------------------------------------------------


HUBUNGI KAMI
011-2409 9343
(( sila klik link di atas ))

Kini di Shopee dan Carousell !! :)


CLOSE ORDER :
HARI BEKERJA :
PosLaju : 10 pagi


 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
COPYRIGHT © 2013. BEAUTY KIOSK - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Modified By BEAUTY KIOSK
Proudly powered by Blogger