TERBARU :
HOME » , , » LULUR REMPAH EXTRA HANGAT JAMU JELITA

LULUR REMPAH EXTRA HANGAT JAMU JELITA

{[['']]}
Lulur Rempah Jamu Jelita


Harga Pasaran : RM21.90
Harga Kami : RM16.43 sahaja !!
Anda Jimat : RM5.47

Isi Kandungan/Berat :


POSTAGE:
RM7 SEM
RM10 SS



Diluluskan oleh :
Kementerian Kesihatan Malaysia
No. Sijil :
JAMU JELITA Lulur Rempah :
NOT150803843K

Lulur Rempah Jamu Jelita diperkaya dengan gabungan ramuan semulajadi yang berkhasiat untuk rawatan kecantikan kulit. Ia berupaya menyingkirkan cela dan sel kulit mati seterusnya memelihara kehalusan dan keremajaan kulit di samping menyegarkan lagi tubuh badan anda.

Lulur Rempah Jamu Jelita membantu membersih, mencerah, menghalus, menyingkirkan sel kulit mati, jerawat badan, mengurangkan kesan rekahan & kehitaman, selulit serta dalam masa yang sama membentuk badan agar kelihatan lebih kempis dan menawan.

Lulur Jamu Jelita hadir dalam 2 haruman:
1. Lulur Buah
2. Lulur Rempah


KEBAIKAN LULUR BUAH SKRUB JAMU JELITA :
✔ Menyegarkan tubuh badan
✔ Menggebu dan menghaluskan lagi kulit
✔ Menanggalkan sel kulit mati
✔ Meningkatkan kecerahan kulit
✔ Meningkatkan keanjalan dan ketegangan kulit
✔ Mengatasi masalah kulit seperti jerawat, selulit dan parut
✔ Memperbaiki struktur kulit
✔ Menyerlahkan keremajaan kulit
✔ Membuang angin dalam badan
✔ Menggalakkan pembakaran lemak
✔ Melindungi kulit daripada kerosakan akibat sinaran UV
✔ Mengharumkan tubuh badan


KANDUNGAN LULUR REMPAH JAMU JELITA :
1. Lada Hitam:
Ekstrak lada hitam dan putih berupaya merawat penyakit saraf yang juga dikenali sebagai neuralgia dan penyakit kulit. Selain itu ia juga berperanan untuk mengatasi sakit-sakit badan, membasmi kuman di dalam perut untuk meredakan sebarang kesakitan di dalam perut.

2. Buah Pelaga:
Buah yang tinggi kandungan antioksidan ini bukan sahaja mampu melambatkan proses penuaan, malah turut berupaya membuang angin dalam badan serta membasmi bakteria seterusnya membantu mengatasi masalah bau badan dan kerosakan pada sel kulit.

3. Jintan Putih:
Jintan Putih sememangnya antara tumbuhan yang mempunyai pelbagai khasiat seperti mampu mencegah kanser, meningkatkan sistem imunisasi, menyahtoksin serta membuang angin dalam badan

4. Jintan Manis:
Ia kaya dengan vitamin C yang bertindak sebagai agen anti-oksida untuk meneutralkan kesan radikal bebas yang disebabkan oleh pendedahan terhadap bahan kimia yang merbahaya seterusnya membantu mencegah kerosakan sel dan melambatkan proses penuaan.

5. Ketumbar:
Biji ketumbar sering digunakan dalam perubatan tradisional untuk meningkatkan lagi tahap kesihatan manusia. Ia berkesan untuk mengatasi masalah angin dalam badan, menstabilkan paras kolesterol dan kandungan gula dalam darah, dan memelihara sistem penghadaman dan pencernaan.

6. Kayu Manis:
Di samping berupaya memelihara kesihatan dalaman, kulit kayu manis turut berupaya mencegah jangkitan bakteria dan kulat yang mengakibatkan penyakit di samping mengatasi bau badan yang kurang menyenangkan, meredakan ketegangan otot, memulihkan senggugut bagi wanita, mengecutkan jerawat serta membantu mengekalkan kehalusan kulit.

7. Bunga Lawang:
Herba ini bukan digunakan dalam masakan, tetapi turut berupaya membuang angin dalam badan.

8. Cengkih:
Di samping membekalkan tenaga seksual, cengkih yang bersifat antiseptik ini turut berupaya membasmi bakteria, mengurangkan radang dan kekejangan otot di samping membantu mengatasi penyakit kulit serta melancarkan peredaran darah seterusnya mengurangkan kesakitan mahupun ketidakselesaan pada tubuh. Cengkih turut kaya dengan antioksidan dari sumber vitamin A dan C yang berperanan menyingkirkan toksin di samping membantu memelihara kehalusan dan kelembapan kulit.

9. Buah Keras:
Di samping membantu merawat cirit-birit, buah keras turut berupaya mengurangkan kesan regangan terutamanya pada bahagian perut, kesan kulit terbakar serta membantu mempercepatkan pemulihan luka dan lebam.

10. Halia:
Halia mengandungi khasiat dari sumber air, karbohidrat, serat, kalium, fosforus, kalsium, protein, asid amino, niasin, lemak serta vitamin A, B dan C yang membantu membuang angin dalam badan, melancarkan peredaran darah dan sistem pencernaan, membantu memelihara sistem saraf di samping membantu menyingkirkan toksin di dalam tubuh badan. Ia turut berupaya mengurangkan kesan parut, menjadikan kulit lebih berseri di samping berfungsi sebagai agen antioksida yang baik bagi melambatkan proses penuaan kulit.

11. Asam Jawa:
Asam Jawa yang kaya dengan kandungan vitamin C ini bersifat antioksidan dan berupaya melambatkan proses penuaan di samping membantu menyingkir sel kulit mati, meningkatkan kecerahan dan keremajaan kulit anda.

12. Serai:
Serai bersifat antioksidan, antikulat dan antibakteria yang berupaya mencegah jangkitan mikroorganisme selain membantu merawat luka. Selain itu, serai juga berperanan merawat sakit kepala, otot dan sendi di samping membantu melancarkan sistem pencernaan, menstabilkan tekanan darah dan menyingkirkan toksin sekaligus memelihara kesihatan organ dalaman. Selain menggalakkan fungsi sistem saraf, menyihatkan kulit, serai juga mengandungi sebatian Citral yang membantu mematikan sel kanser dalam tubuh badan.

13. Pegaga:
Pegaga mampu mengatasi keletihan, mengurangkan kesan selulit serta menyingkirkan toksin dari tubuh badan seterusnya membantu mencegah serangan penyakit serta menggalakkan penurunan berat badan.

14. Limau Nipis:
Limau nipis sarat dengan vitamin C yang bertindak sebagai anti-oksida dan berperanan meneutralkan radikal bebas berikutan pencemaran bahan kimia yang berbahaya pada kulit. Tumbuhan ini juga berupaya menyingkirkan toksin, mengurangkan kedutan dan garis-garis halus selain bertindak menghalus dan meningkatkan kecerahan kulit.

15. Kolagen Terhidrolisis:
Gelatin atau kolagen larut air mengandungi asid amino yang telah melalui proses hidrolisis (di mana sebatian ini telah ditambah dengan air) mampu membina dan mengekalkan tisu yang sihat, menyeimbangkan kandungan protein dalam badan serta mengekalkan kelembapan dan kehalusan kulit. Ia bersifat antioksidan dan berupaya memelihara keanjalan dan keremajaan kulit di samping mempercepatkan proses pemulihan pada kulit yang terluka, selain membuang lemak berlebihan dari tubuh, memelihara sel dan meningkatkan tahap metabolisme tubuh badan.

16. Vitamin C: 
Vitamin C yang turut dipanggil asid arkobik ini sering terkandung di dalam buah-buahan dan sayur-sayuran serta tinggi kadar antioksidan yang berperanan menyingkirkan toksin dari tubuh badan dan meneutralkan kesan radikal bebas sekaligus berupaya mencegah kerosakan sel dan melambatkan proses penuaan kulit.

17. Vitamin E:
Pengambilan vitamin E yang konsisten menghasilkan tekstur kulit yang cantik dan berseri. Ia juga merupakan agen anti-oksida yang mampu mengurangkan kesan radikal bebas sekaligus mencegah kerosakan sel dan melambatkan proses penuaan kulit. Vitamin E juga berperanan mengatasi masalah kulit seperti parut jerawat, jeragat, tompok hitam dan kulit kusam selain membantu meningkatkan keanjalan dan kelembapan kulit, mempercepatkan proses penyembuhan luka serta melindungi kulit daripada pancaran radiasi ultraviolet yang boleh mengakibatkan kanser kulit.


3 SEBAB KENAPA WANITA PERLU LULUR :
1. KULIT LEBIH SEGAR
Membantu liang pori bernafas sehingga lapisan kulit dalam dan mendapat ransangan positif. Terutama wanita yang terdedah dengan debu & kotoran.
.
2. TUBUH LEBIH RILEKS & TENANG
Lulur dgn urutan lembut dapat mengurangkan kadar stress dan tekanan . selain membantu mendapatkan kulit yang sihat, cerah dan gebu
.
3. RAHSIA AWET MUDA
Kulit yang tidak dijaga akan kelihatan kusam walaupun cerah dan tiada cela. Berlulur dapat menyingkirkan sel kulit mati yg tidak diperlukan oleh tubuh.


CARA PENGGUNAAN LULUR REMPAH JAMU JELITA :
1- Lulur, rata dan gosokkan Lulur Rempah Jamu Jelita ke seluruh tubuh terutamanya pada bahagian yang berlemak dan bermasalah.
2- Biarkan selama 5 hingga 7 minit dan bilas hingga bersih.
3- Disyorkan untuk menggunakan Lulur Rempah Jamu Jelita 2 hingga 3 kali seminggu.


TESTIMONI LULUR REMPAH EXTRA HANGAT JAMU JELITA :
Lulur Rempah Jamu Jelita

Lulur Rempah Jamu Jelita


Lulur Rempah Jamu Jelita



Kongsi Artikel Ini :
loading...




ENJOY RM7 OFF*

Download Shopee App & use this Referral Code:
BEAUT482

*Min spend RM30
*Valid for first-time in-app purchase only



---------------------------------------------------


HUBUNGI KAMI
011-2409 9343
(( sila klik link di atas ))

Kini di Shopee dan Carousell !! :)


CLOSE ORDER :
HARI BEKERJA :
PosLaju : 10 pagi


 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
COPYRIGHT © 2013. BEAUTY KIOSK - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Modified By BEAUTY KIOSK
Proudly powered by Blogger